Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag säger som jag har sagt tidigare: Det är den cykel man kommer ut på som räknas, inte den cykel man googlar efter.Har följt denna tråd under våren och försökt snappa upp tips inför köp av första MTB. I slutändan gjorde begränsat utbud att det blev en sådan här (Giant ATX 2) som troligen inte uppfyller många av de kriterier som folk tipsat om men den får duga denna sommar iaf.
Hyrde Trek Roscoe 8 på Mountainbikeskolan idag. Cyklade milebana ute i Hellas och hade oerhört skoj
Frågan är hur jag ska knö in ytterligare en fritidsaktivitet bland landsvägscykling och klättring....
Om det stämmer så bör jag nog hålla mig till landsväg för att inte förstöra klättrandet
Hur går det med cyklandet?
Det är nog på framsidan man ser störst skillnad. Slät och solbränd = racer, blåmärken och skrapsår = mtbOm det stämmer så bör jag nog hålla mig till landsväg för att inte förstöra klättrandet
Märkligt det där. Jag drog i pedalen rätt ofta förra året, såg ut som ett rivjärn på fram- och baksida skenben. Har inte dragit i en enda gång i år.Det är nog på framsidan man ser störst skillnad. Slät och solbränd = racer, blåmärken och skrapsår = mtb .
Det är nog på framsidan man ser störst skillnad. Slät och solbränd = racer, blåmärken och skrapsår = mtb
Hur gillade du roscoe förresten? Tycker den ser riktigt schysst ut.
Min erfarenhet är att du är rätt övercyklad för att tycka att det i närområdet är speciellt upphetsande (inte minst med ditt utförsfokus). Jag uppskattade mycket att åka (helstelt och enväxlat...) de fina stigarna vid och runt Ön/Torvsjön öster om stan, men det kommer att ge dig en gäspning.Fram med alla Halmstadtips! Kommer spendera en del tid där. Ska dra till Vallåsen någon dag men tar gärna tips i Halmstads närområde också.
Vallåsen är kanon om man vill köra utför! Va där själv i förra veckan! Annars tror jag att de är en del cykling i närheten av prins Bertils stig! Sen finns där en del stig runt Ugglarp/Steninge!Fram med alla Halmstadtips! Kommer spendera en del tid där. Ska dra till Vallåsen någon dag men tar gärna tips i Halmstads närområde också.
I naturreservatet?Sen finns där en del stig runt Ugglarp/Steninge
Prins Bertils Stig är ingenting för dig - jag har kört hela på landsvägscykel.I naturreservatet?
Stigen lär jag köra om jag får tråkigt, är ju ganska fint där men är väl anlagd grusväg hela vägen?
Falkenberg är ju lika långt bort som Vallåsen.
Köp!
Satan det var mig en grym hoj! Men Malmö av alla ställen. 60mil enkel resa
Äh, våga distansköpSatan det var mig en grym hoj! Men Malmö av alla ställen. 60mil enkel resa
Jävligt bra tips iaf!
Bussgods? Flyttfirma? Du kanske känner nån som ska åka sträckan? Släng ut en blänkare här på ks.Satan det var mig en grym hoj! Men Malmö av alla ställen. 60mil enkel resa
Jävligt bra tips iaf!
Köpa klockor för dessa pengar här är inga problem. Läskigt med nya forum dockÄh, våga distansköp
Ska höra efter liteBussgods? Du kanske känner nån som ska åka sträckan? Släng ut en blänkare här på ks.
Den är ändå för kort för dig.Satan det var mig en grym hoj! Men Malmö av alla ställen. 60mil enkel resa
Jävligt bra tips iaf!
Kram påre!Den är ändå för kort för dig.
Köper inte du den så köper jag den åt frugan.Köpa klockor för dessa pengar här är inga problem. Läskigt med nya forum dock
Ska höra efter lite
Du klarar dig på 60mil tur och retur så kör på. Jag vågar inte köpa så på distans tror jagKöper inte du den så köper jag den åt frugan.