Finns den någon motsvarighet till goodguy/badguy på det forumet?Köper inte du den så köper jag den åt frugan.
Har PMat och frågan om han ens vill skicka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns den någon motsvarighet till goodguy/badguy på det forumet?Köper inte du den så köper jag den åt frugan.
Köpa klockor för dessa pengar här är inga problem. Läskigt med nya forum dock
Ska höra efter lite
Tror inte det, men han är medlem sedan fyra år och jag kikade igenom hans inlägg och han verkar seriös.Finns den någon motsvarighet till goodguy/badguy på det forumet?
Har PMat och frågan om han ens vill skicka.
Har sett den, rätt frän! Men galen kombo med 170mm dämpning och 26" hjul
Skoja mest. 26” vill man ju inte ha. Minst 3” för lite.Har sett den, rätt frän! Men galen kombo med 170mm dämpning och 26" hjul
Hehe. Ja jag är ju bra sugen på den där cykeln i Malmö. Problemet är väl att jag tänker för mkt antagligen.Skoja mest. 26” vill man ju inte ha. Minst 3” för lite.
Jag har flera kompisar som har dyra cyklar boendes i garaget. Hade jag bara cyklat efter ett barn så hade jag köpt en skateboard eller en dirt jumper istället (vilket jag även gjorde). Det är både billigare och roligare på asfalt.Hehe. Ja jag är ju bra sugen på den där cykeln i Malmö. Problemet är väl att jag tänker för mkt antagligen.
Sedan jag sist var ute i skogen och faktiskt cyklade ordentligt var snart en månad sen. Blir mest att man cyklar runt med dottern på asfalterade vägar då hon fortfarande har stödhjulen på.
Så egentligen borde jag bara nöja mig med cykeln jag har och kanske köpa en bättre senare då cyklingen förhoppningsvis blir mera aktiv.
Problemet efter att jag köpte sambon hennes cykel är att jag verkligen inser vilken skillnad en luftdämpad framgaffel gör. Skillnad som natt och dag bara efter att jag lattjade runt i några minuter på hennes.
Och för att få en sån på en modern cykel börjar vi ju direkt snacka typ 7k och uppåt. Budget satt på 10k och denna i Malmö skulle då landa på nästan 12,5k med frakt och är troligen galet overkill för mig samtidigt som det är kul med prylar
Orkade du läsa hela vägen hit så tackar jag för att jag fick vädra min stackars hjärna
Skateboard är bra om jag vill bryta mina första ben i kroppen men känner inte att jag behöver stressa med den bitenJag har flera kompisar som har dyra cyklar boendes i garaget. Hade jag bara cyklat efter ett barn så hade jag köpt en skateboard eller en dirt jumper istället (vilket jag även gjorde). Det är både billigare och roligare på asfalt.
Skateboard är bra om jag vill bryta mina första ben i kroppen men känner inte att jag behöver stressa med den biten
”Mycket möda för ingenting” sa käringen som klippte grisen. Köp hellre en DJ för 3-5 i så fall.Skateboard är bra om jag vill bryta mina första ben i kroppen men känner inte att jag behöver stressa med den biten
Fasen jag fick en idé nu. Kanske skulle köpa en beggad luftdämpad gaffel till min billiga skrotcykel? Lär väl finnas någon som passar och inte kostar många kronor.
Skulle nog göra vardagen lite roligare tills jag får mer tid att befinna mig i skogen på riktigt
Nä inte rädd för det. Men jag får nästan blåmärken och skrapsår av att bara titta på en skateboard, inlines, skridskor.Rädd för att bryta ben? Bör du hålla dig ifrån skogen, eller bara cykla flacka stigar.
Hmm. Jag är kluven till allt just nu.”Mycket möda för ingenting” sa käringen som klippte grisen. Köp hellre en DJ för 3-5 i så fall.
Nä inte rädd för det. Men jag får nästan blåmärken och skrapsår av att bara titta på en skateboard, inlines, skridskor.
Har inte den typen av balans
Hmm. Jag är kluven till allt just nu.
Alltså hade den där Commencal funnits inom åkavstånd för mig hade den redan stått hemma och jag hade antagligen varit toknöjd! Kanske bara ska avvakta lite till och hamna i köpsug-läge igen till nästa cykel som kommer ut närmre mig.
Dirt jumper såg inte ut som min grej.
Såg riktigt kul ut! Den röda såg ut att vara rätt tuff.https://www.instagram.com/tv/CC6zSBxjPM3/?igshid=1uhhocj2ir9pv
Vallåsen Spruffs (blå)
https://www.instagram.com/tv/CC6zeEXDleJ/?igshid=h4aebd8iv80a
Vallåsen Pipeline (röd)
De röda blir rätt skumpiga med 140/130mm dämpning, man flyger omkring en del. De är nog roligare med 160/150mm.Såg riktigt kul ut! Den röda såg ut att vara rätt tuff.
Ja, kan tänka mig det. Har som mest kört blå men jag har en HT med 100mm fram så det blir rätt livat ändå.De röda blir rätt skumpiga med 140/130mm dämpning, man flyger omkring en del. De är nog roligare med 160/150mm.
Fortsätt du! Tillslut kanske jag köper den där Commencal som tipsades om iafJag fortsätter spamma. Våffelstugan @ Stenrutsleden.
Det är verkligen den mest kompetenta cykeln man kan köpa! Den ger massor av konfidens redan efter några få timmars användning. Köp min. Jag funderar på att uppgradera.Fortsätt du! Tillslut kanske jag köper den där Commencal som tipsades om iaf
Misstänker att din är för dyr, men dra ett PM om du villDet är verkligen den mest kompetenta cykeln man kan köpa! Den ger massor av konfidens redan efter några få timmars användning. Köp min. Jag funderar på att uppgradera.
Hade behövt mer spam från din sida. Loggade in på happy för att be om numret och swisha killen i Malmö nyss. Hade fått meddelande 1h innan att den nu var såld.Det är verkligen den mest kompetenta cykeln man kan köpa! Den ger massor av konfidens redan efter några få timmars användning. Köp min. Jag funderar på att uppgradera.
...innan sommaren är slutHade behövt mer spam från din sida. Loggade in på happy för att be om numret och swisha killen i Malmö nyss. Hade fått meddelande 1h innan att den nu var såld.
Nåja, 2st bra hardtails missade nu. Bara hoppas den tredje dyker upp i närheten så jag bara kan åka och hämta direkt
Hade behövt mer spam från din sida. Loggade in på happy för att be om numret och swisha killen i Malmö nyss. Hade fått meddelande 1h innan att den nu var såld.
Nåja, 2st bra hardtails missade nu. Bara hoppas den tredje dyker upp i närheten så jag bara kan åka och hämta direkt
Haha ja hinner det bli höst har jag inte bråttom iaf. Har ju en att trampa runt på så är mest ute efter uppgradering....innan sommaren är slut
Trail-orienterad hardtail. Storlek Large.Vad är budget och krav?
Finns ju hur många fysiska butiker och handlare online som helst som säljer otroligt prisvärda cyklar.
Fysiska butiker som har cykel i lager kan man ofta deala 15% på fjolårets modell.
Haha ja hinner det bli höst har jag inte bråttom iaf. Har ju en att trampa runt på så är mest ute efter uppgradering.
Trail-orienterad hardtail. Storlek Large.
Genomgående axlar fram och bak.
Boost fram och bak.
Luftdämpad framgaffel med minst 120mm slag.
Max 10k eller sträcka sig strax över det men inte mkt. Beggat är egentligen att föredra.
De cykelaffärer jag varit inne i gapar tomma på just det jag letar efter. XC cyklar finns det ett par men de vill jag inte ha.
Det har landat i att jag har bevakning på när denna kommer in i lager igen, 10k ny.
https://vitusbikes.com/products/sentier-29-bike-deore-1x10
Bra tips! Och jättebussigt om du möjligen får nys om någontingSka kika lite.. tips är att ringa runt till olika butiker i swe och fråga om de har skylt x nu när nästa årsmodell kommer.