Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett av Deadmau5 senaste släpp, drar på dig ett par bra hörlurar är mitt tips.
ruskigt bra är den.
Är det Viktor från barndomens socialrealistiska barnprogram som gästspelar på bas?Sensational Alex Harvey Band
Kite är grymma.Blev matlagning med Discover Weekly-listan på skaplig volym ikväll.
Hade helt glömt denna:
Upptäckte denna
Ruggigt ojämn kvalité på den listan, men vissa veckor prickar dom rätt! Andra tror dom att jag är 14, emo och Kent-fan.
Vilket betyder...?Bra tråd! Jag lyssnar på musik så ofta jag kan, dock så skulle jag vilja säga att jag har ganska unik smak för min ålder.
Mycket gubbrock, härligt!
Jag har faktiskt nästan alltid lyssnat på sån musik!Mycket gubbrock, härligt!
Det började dyka upp för mig i din ålder också. Keep on truckin'!
Jag har nu vid 32-års ålder börjat lyssna en del på äldre fransk musik, typ Jacques Brel (som iofs var från Belgien, men på franska iallafall) och liknande. Pluggar franska via Duolingo, så det bidrar väl till intresset antar jag.Jag har faktiskt nästan alltid lyssnat på sån musik!
Julio Iglesias kom dock senare!
Såg den. Fy f.. vilket tragiskt liv. Blir nog en feelgood julrulle idag.
Det blir väl till att lyssna på lite Last Christmas också...
Gillar man hårdrock kan jag tipsa om Metallicas "Moth Into Flame" som släpptes förra året.Ja, riktigt sorgligt. Vidrigt också att se pappan, pojkvännen/mannen och alla paparazzis som fullständigt struntar i henne.
Blir Prince/Bowie/Winehouse/Michael på shuffle idag.
Bra där. Började lyssna på Yves Montand för två år sedan.Jag har nu vid 32-års ålder börjat lyssna en del på äldre fransk musik, typ Jacques Brel (som iofs var från Belgien, men på franska iallafall) och liknande. Pluggar franska via Duolingo, så det bidrar väl till intresset antar jag.
Jaques Brel är härlig. Spana även in Charles Trenet.Bra där. Började lyssna på Yves Montand för två år sedan.