• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Musik!

nissehult

Patek
2-Faktor
Det är för lite techno här. Speciellt från 91 med lätt cheesy rap. Techno Trax - det var bra samlingsskivor det... :oldman:

 

Räven

Cartier
Haha, bekänn er musikaliska klangfärg!
F8297E80-B959-4C88-887B-D94D315C15AB.png
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Eftersom Spotify bitvis har rätt usel säkerhet då får jag intressanta asiatiska favoritartister 2017.

1F3718B8-4D70-408C-8A1F-E15ADF9A70E9.png
 

Molgan

Cartier
Så här är det mina Herrar, världen behöver bara ett band -> Pearl Jam.

Jag har lyssnat, funderat och lyssnat ännu mer, nu sedan 1991.
Och jag kan än idag inte bli less, katalogen är iofs ganska stor men ändå :D

Och ja, jag har sett dem många gånger live, bäst i NJ 2006 än så länge, Rom 2018 kan nog bli best ever :cigar:
 

Erik1

Patek
2-Faktor
A2E50095-67EE-4B40-9D38-4B397AF844B6.png

Tydligen haft musiksmak som en 40åring i snitt detta år enligt Spotify :D

Klar överrepresentation av band som börjar på ”The..”
 

Tre väldigt talangfulla systrar från Värmland.
I övrigt blir det ett rätt konsertintensivt år med Metallica i Wien, Stuttgart, Oslo och Stockholm, Iron Maiden I Stockholm, Copenhell, Foo Fighters, Guns n' Roses, Svansjön (ok, ballet men ändå) och Lady Gaga.
 

Erik1

Patek
2-Faktor

Tactical trader

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Ja jag ser ju nu att ni kommer sätta i vrångstrupen när jag ger mitt förslag :)
Trance - gärna 90tal och uppåt, astral, 1200 mics etc
Techno - alla sorter
Happy hardcore - så vill jag slå ett slag för DJ Dougal (skeedale var ofta med på ett hörn) och min absoluta mega favorit, som säkerligen lyssnas 1h om dagen på...cardio dagar säker mer.... Emerald...
Kick back and Enjoy..perfekt när man ska vaggas till sömns:cool:

Så njuter ni fram till 1:52...där sluter ni ögonen och ser framför er att ni sitter i en nertyngd landcruiser som precis börjat gauntletet mellan Biap och stan...let the madness begin:eek::confused:
 
Topp