Jättefin! Jag tror det ska finnas någon som gör repros på kronan till dessa, eventuellt även insert. Vill du att jag letar fram personen?
Ja, visst! Det vore kul, tackar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jättefin! Jag tror det ska finnas någon som gör repros på kronan till dessa, eventuellt även insert. Vill du att jag letar fram personen?
Wow! Den från Tratten?Dubbelpostar nyförvärvet
Från instagram köpt för länkens skull (7912/6) men tycker klockan var trevlig!Wow! Den från Tratten?
Jag kan ta klockan så kan du behålla länkenFrån instagram köpt för länkens skull (7912/6) men tycker klockan var trevlig!
Är bezeln rätt till referensen?
Sen 60-tall Zodiac Sea Wolf Datographic
Hei. Noe usikkerhet, men 1750B hadde bakelitt bezel, lyseblå og hvit. Kun sett en 1750B med lik bezel.Är bezeln rätt till referensen?
Fattar tyvärr inte riktigt vad du menar. Jag har iaf aldrig sett den tavlan med den bezeln, därför jag frågade av nyfikenhet.Hei. Noe usikkerhet, men 1750B hadde bakelitt bezel, lyseblå og hvit. Kun sett en 1750B med lik bezel.
Seiko Psycho-lume Tuna har ju varit med förr, men det var ett tag sen. Enjoy
Åh den gamla fina bastarden <3 Önskar att jag inte hade sålt den.
Åh den gamla fina bastarden <3 Önskar att jag inte hade sålt den.
MohahahaaaaSamma här, önskar att jag aldrig sålt jag heller. Jag köpte den ifrån början av någon australiensare har jag för mig och vet inte hur hårt jag slagit mig i huvudet när jag senare sålde den vidare här.
Ref 1750B m sort tavle hadde slik bezel, altså av bakelite. Disse kom på 60-tallet. Her finner du mer informasjon; https://thespringbar.com/blogs/guides/the-zodiac-sea-wolf/Fattar tyvärr inte riktigt vad du menar. Jag har iaf aldrig sett den tavlan med den bezeln, därför jag frågade av nyfikenhet.
Hittar fortfarande inte något ex med den kombinationen av tavla och bezel. 1750B hade ju visserligen bakelite bezel men det ser ut som att bezeln till din klockan är till 1781W/B?Ref 1750B m sort tavle hadde slik bezel, altså av bakelite. Disse kom på 60-tallet. Her finner du mer informasjon; https://thespringbar.com/blogs/guides/the-zodiac-sea-wolf/
Scubapro idag
Scubapro-dubbel!
Scubapro Quadrupel!Scubapro-trippel
Se på min Venus, tidigt 60talNytt in i lådan. Gillar! Vad tror ni, 60-tal? Sen tänkte jag se vad ni tycker om nedan:
1. Är det radiumlume?
2. Rödorgange markeringar på bezel, original? Om inte kommer jag nog göra den ren eller svarta markeringar.
3. Reluma visarna eller behålla as is?
Vad är det för skruv man ser strax innan 7 markeringen?Nytt in i lådan. Gillar! Vad tror ni, 60-tal? Sen tänkte jag se vad ni tycker om nedan:
1. Är det radiumlume?
2. Rödorgange markeringar på bezel, original? Om inte kommer jag nog göra den ren eller svarta markeringar.
Skulle också gissa på 60-tal. Cool!Nytt in i lådan. Gillar! Vad tror ni, 60-tal? Sen tänkte jag se vad ni tycker om nedan:
1. Är det radiumlume?