Diverdover
Silver
Richard EPSA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolig! Ovanligt med oktagonal boett på dykare. Hur stor är den?Rotar djupt i lådorna, tigerdykare. Ingen favorit, men kool logga.
Boettsidan är väl det originella ja. 20 atm också så ingen leksaksklocka. Den är 38 mm.Rolig! Ovanligt med oktagonal boett på dykare. Hur stor är den?
Är intresserad vid en eventuell försäljning, även om jag vet att du inte tenderar att sprida klockor omkring dig på K&S.Boettsidan är väl det originella ja. 20 atm också så ingen leksaksklocka. Den är 38 mm.
Fin! Vad är det för storlek på den?Längesedan jag hade en riktig mysmögeldykare, denna tycker jag är en riktig fullträff dock!
Blev ju grym med kärlek!Längesedan jag hade en riktig mysmögeldykare, denna tycker jag är en riktig fullträff dock!
36mm ex kronaFin! Vad är det för storlek på den?
Tack, tycker också den blev grymt bra!Blev ju grym med kärlek!
Rotar djupt i lådorna, tigerdykare. Ingen favorit, men kool logga.
Rolig! Ovanligt med oktagonal boett på dykare. Hur stor är den?
Tror boetten är fransk.Cool!
Nu kanske det här är som att svära i kyrkan nu för tiden, men jag har ett par ryska/cccp-dykare i just den formen.
Gillar formen skarpt!
Grattis! Var lite sugen på den där med.Får man vara med eller?
Den gick billigt asså? Tyckte jag iaf.Grattis! Var lite sugen på den där med.
Tjäänare,Tjääänare kåmpis!
Jag missade nog slutet så vet inte vad den gick för men roligt att det blev ett ok pris.Den gick billigt asså? Tyckte jag iaf.
Generisk men boettanpassad, finns på bukten och kostar typ 500kr.Tjäänare,
Din var finare än min!
Är länken original eller vart har du fixat den?