Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes! Jävlar så grymDetta projektet passar nog i denna tråd.
Den är ball, lite dålig tavla och relume dock.Yes! Jävlar så grym
Den gröna lysmassan är ju tacksam att matcha med bruntLäder på dykare är kontroversiellt. Jag gillart, ibland. Känns ok på pensionerade dykare ändå. Kaffe på det.
Ja det håller jag med omDen gröna lysmassan är ju tacksam att matcha med brunt
Asså rent estetiskt håller jag med. Snyggt på din klocka! Men känslomässigt tycker jag det är haram…Läder på dykare är kontroversiellt. Jag gillart, ibland. Känns ok på pensionerade dykare ändå. Kaffe på det.
Haha, håller med om det också. Detta är en ytterst komplex fråga.Asså rent estetiskt håller jag med. Snyggt på din klocka! Men känslomässigt tycker jag det är haram…
En av livets svåra…Haha, håller med om det också. Detta är en ytterst komplex fråga.
MOS = Mögel Old StockMögel och mögel….