Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nejnejnej du måste hört fel, dom sa; köp hus och renovera, det är dyrt sa dom…Köp hus och renovera sa dom, det är kul sa dom…
Ja någonstans vart det en missNejnejnej du måste hört fel, dom sa; köp hus och renovera, det är dyrt sa dom…
SuperCompressor? Från 1968-1970?Mögel och mögel… men biffig är den
Oj, det var inte lätt! Jag vet att du gillar läder nato på dina dykare men tropic kanske?Kan någon (@Staafen tex ) gissa vilket jag tycker är det skönaste bandet till dykare?
Tänk om vi andra kunde få tag på ett tropic sport med!Kan någon (@Staafen tex ) gissa vilket jag tycker är det skönaste bandet till dykare?
Hörde att det var @Limeee man skulle sälja till om man hade ett till övers?Tänk om vi andra kunde få tag på ett tropic sport med!
Är det mig du frågar?Vilken märklig balansvikt, är det original till den modellen ? Endast nyfiken .
Vart hittade du den videon på mig?
Det är från förra GTGn.Vart hittade du den videon på mig?
Ingen vettig mänska säljer ett vintage tropic sportTänk om vi andra kunde få tag på ett tropic sport med!
Har du ens testat Tropic star? Ännu bekvämare än sport!Kan någon (@Staafen tex ) gissa vilket jag tycker är det skönaste bandet till dykare?