Testat men iom de har mindre hål så blir de klibbiga. Sport nr1Har du ens testat Tropic star? Ännu bekvämare än sport!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testat men iom de har mindre hål så blir de klibbiga. Sport nr1Har du ens testat Tropic star? Ännu bekvämare än sport!
Måste kolla i lådan för den ser exakt ut som min....trevligt!Dubbelpostar jag också... ;-)
Struntsnack, väldigt bekväma!Testat men iom de har mindre hål så blir de klibbiga. Sport nr1
Vi får nog bara respektera att @Gummo gillar väl tilltagna hål som inte klibbar.Struntsnack, väldigt bekväma!
Du är partisk. Du har väl tre säckar kvar från containern med Tropic Star du köpteStruntsnack, väldigt bekväma!
Tyvärr inte tre säckar och tyvärr enbart 2st band kvar.Du är partisk. Du har väl tre säckar kvar från containern med Tropic Star du köpte
Tyvärr inte tre säckar och tyvärr enbart 2st band kvar.
Framhåller dock fortfarande att de är de bekvämaste på rätt klockor.
Mycket passande!Hittade en passande Nilax till mitt Tropic gummi
Kul med en till på forumet!
Man ångrar ju den försäljningen när man ser dina bilder.Kul med en till på forumet!