Ja den blev bra med lite fix bytte ju dock bort den bästa city bravur jag sett så lite ångerfull är jag ocksåMan ångrar ju den försäljningen när man ser dina bilder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den blev bra med lite fix bytte ju dock bort den bästa city bravur jag sett så lite ångerfull är jag ocksåMan ångrar ju den försäljningen när man ser dina bilder.
Jag tyckte du förtjänade det, bär den ömt
Haha jaha. Då är det inget synd om dig!Och så har jag ju en kvar
3st tydligen!Kul med en till på forumet!
Kul med en till på forumet!
Superfina båda två, grymt härlig tavla och visare som sticker ut. Letade lite snabbt på bukten men hittade ingen med lika visare, väldigt många av dom som fanns verkade dock finnas fanns i Israel av nån konstig anledning...Och så har jag ju en kvar
Den där är ju superfrän! Vad är det för klocka i grunden? Ingen Seiko väl?Redo för dagens sommarskrivbordsmysmögeldyk.
Yes, den är stenhård!Den där är ju superfrän! Vad är det för klocka i grunden? Ingen Seiko väl?
Skruva ut en av de andra och ta med till en välsorterad järnaffär eller liknande eller någon uris som har vintage.Mitt lilla bidrag. Den håller inte tätt så även äkta mögel kan få blomma om jag väljer att bada med den.
Som ni kanske ser så saknas en liten skruv nere till vänster. Om någon har tips på var jag kan hitta en att skruva dit så är jag evigt tacksam.
Riktigt härliga visare!Åkte till playan och då måste man ju ta på en skön gammal mögeldykare
Tack! Jag gillar särskilt minutvisarens formRiktigt härliga visare!
Det har jämnat ut sig innan veckan är slut
Edit: Ligger en dag före såg jag
Var är möglet?En av ikonerna bland dykarur från 60-talet!
Botta!Var är möglet?
Eberhart !! Vilken höjdare !!