Riktigt grym! Grattis! Berätta mer!
Dagens fångst !
Känns supernice !
Sjukt lätt, som luft på armen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens fångst !
Känns supernice !
Tror det är det..står även att det är glasfiber här...Säker? Stentuff dock! Alltid gillat modellen och trodde jag köpt en på den gula tiden.
Tror det är det..står även att det är glasfiber här...
http://www.sometimeago.com/what-a-watch-aquastar-glasstar-diver/
Googlade runt lite, den flyter tydligen!
Dagens fångst !
Känns supernice !
Hmm, verkar vara något liknande material iaf. Kommer bara ihåg hur en med brutet bandhorn såg ut och tänkte därför att det inte var glasfiber. Men det är klart, glasfiber kan ju även det spricka.
Nyinkommet krockat mögel, charm i överdos
Squale 50 Atmos, märkt Rasue
Tack! Topptung som den bör vara men 40mm bär ganska smidigt ändå, funkar under skjortaJäkligt grym! Sitter bra på armen med?
Nyinkommet krockat mögel, charm i överdos
Tack Gummo !Bra det var du som knep den, var riktigt sugen men min Seikopsykos gav inte med sig! Grattis!!!
Wow, kanske blir en favorit till sommaren!Nyinkommet krockat mögel, charm i överdos
Grattis. helt grym.Nyinkommet krockat mögel, charm i överdos
Nyinkommet krockat mögel, charm i överdos Squale 50 Atmos, märkt Rasue
Tack!Grattis! Jag var också på och nosade på den där, riktigt cool! I annonsen stod det att serienumret var på sidan av boetten... får man se bild på det?
Grymt! Vilken biff, hur tjock är den?Tack!
Hehe, jag gjorde mitt yttersta i mörkret att fånga s/n på boettsidan.
Klockan har ju levt på havsbotten bredvid Kapten Haddocks vrak hela sitt liv så det är inga tydliga siffror vi pratar om
Tack!
Hehe, jag gjorde mitt yttersta i mörkret att fånga s/n på boettsidan.
Klockan har ju levt på havsbotten bredvid Kapten Haddocks vrak hela sitt liv så det är inga tydliga siffror vi pratar om
15mmGrymt! Vilken biff, hur tjock är den?
Cool! Du skulle köpt den rakt avProvade en Breitling hemma hos en god vän ikväll, hon (sic) har haft den i många år och lyckats få en riktigt skön patina på den:
Fast ställa datumet har hon inte orkat...
Hon är en OWGirl. Och hon har fått den av sin make.Cool! Du skulle köpt den rakt av
Då får hon ha kvar den dåVäckte habegär, vad är det för ref/modell?Hon är en OWGirl. Och hon har fått den av sin make.
Visst gör den! Har sneglat på den i åratal. Ska fråga om refnummer vid tillfälle.Då får hon ha kvar den dåVäckte habegär, vad är det för ref/modell?
Den har visats i tråden tidigare, men är sen ett par månader tillbaka efter långservice. Först service och glasletande i ett knappt år hos Farfars klocka, sen det slutgiltiga glasslipandet hos McGyver. De var överens om att originalglaset var tämligen speciellt... Hursomhelst är jag mycket nöjd med slutresultatet!
Grym!! Den ser helt overklig ut. Vad mäter en sådan där kudde?Den har visats i tråden tidigare, men är sen ett par månader tillbaka efter långservice. Först service och glasletande i ett knappt år hos Farfars klocka, sen det slutgiltiga glasslipandet hos McGyver. De var överens om att originalglaset var tämligen speciellt... Hursomhelst är jag mycket nöjd med slutresultatet!