Bubble-BackBB = Black Bay?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bubble-BackBB = Black Bay?
Inte fan säljer jag den fattar ni väl? Svårt med ironi märker jag.Håller med @eriksson850 ovan och 30 mm är för litet. 32 fungerar däremot på BBn.
Inte fan säljer jag den fattar ni väl? Svårt med ironi märker jag.
J
De är ett jäkla sattyg de där smilande fanskapen!Åt båda håll märker jag, skulle gjort en smiley!
Vi kan väl starta gruppsamtal istället så slipper vi sånt här!De är ett jäkla sattyg de där smilande fanskapen!
Basis 70-talare. Som dessutom är till salu i säljavdelningen för 700 koronas.
Haha kul. Kunde inte heller låta bli den.Satt faktiskt och funderade om jag skulle vara med och buda när du köpte den på tradera... Blev till att köpa Aetosen istället, men din är onekligen fräck...
Ta det lugnt, tyckte det framgick rätt bra att den var till salu i din förra post. Det finns en säljesavdelning av en anledning.Med nytt band! Är någon sugen finns den på köp och sälj
Hur har det gått? Vill ha ett handledsskott
Jag vann precis auktionen , en ganska fet dykare ...60mm utan en ganska stor krona...
Blir kul att få hem den...
http://m.ebay.co.uk/itm?itemId=111729871712
Det hände en liten olycka i hanteringen så balans axeln knäcktes ... Så nu är den inne hos antikurmakaren i Malmö som tydligen har lite delar...Hur har det gått? Vill ha ett handledsskott
Jo, ett mordvapen ..Så fet!
Ibland är man ju helt dum i huvudet .... Tyvärr lite för ofta för att det ska vara nyttigt ;-)Varför, varför, varför sålde jag den här??
Jim
Ibland är man ju helt dum i huvudet .... Tyvärr lite för ofta för att det ska vara nyttigt ;-)
Jäklar vilken pjäs!
Min gamla bruna? Klart grymmare om jag fick välja.Prisuppgången omfattar tydligen också udda mögeldykare. Tur jag sitter kvar på min (även om den är långt ifrån lika bra skick)
http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=44389
Yes! Jag gillar också det mer använda skicket.Min gamla bruna? Klart grymmare om jag fick välja.
Så du knep den hojta om den ska vidare, ser trevlig ut!Kanske postats här tidigare, men förtjänar en till isf