Är det riktigt mögel på bandet?!Vågar man göra ett nytt försök? Ingen kioskvältare precis, men när man börjar rota...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det riktigt mögel på bandet?!Vågar man göra ett nytt försök? Ingen kioskvältare precis, men när man börjar rota...
Det stämmer, degenererad klocksammlare erkänner förfallet. Utrensning följer!Är det riktigt mögel på bandet?!
Vågar man göra ett nytt försök? Ingen kioskvältare precis, men när man börjar rota...
Toung!! Var nosade du upp den? Riktigt cool. Hör av dig när du tröttnat, du vet var jag bor!Lite TLC och den är good to go!!
Toung!! Var nosade du upp den? Riktigt cool. Hör av dig när du tröttnat, du vet var jag bor!
Wow den där är sjukt cool! [emoji2]Lite TLC och den är good to go!!
Nähädå..Vill så gärna börja med vintage men det känns så jävla svårt...
En gammal Tudorsub hade varit nice men har som sagt sjukt dålig koll så det finns säkert annat intressantNähädå..
Läs på, fråga, var beredd att gå på några minor.. mer svårnavigerat men såå mycket charmigare och mer belönande.
Vad är det för mögeldykare du är inne på?
Tudorsub är ett jäkligt bra val!En gammal Tudorsub hade varit nice men har som sagt sjukt dålig koll så det finns säkert annat intressant
Finns massa vackra kronografer också.
Sicura är riktigt lågpris, sikta lite högre så får du mer klocka för pengarna.Plöjt igenom hela tråden efter att jag stötte på en gammal bekant (och KS medlem) på krogen som hade en fin Buler dykare. Insett att jag måste gå på jakt jag med, lutar mot en Sicura.
Har någon erfarenhet av att skada tavlan och visarna själv? Typ lösa i aceton och pilla bort lumen på visarna så de blir skelett? Tänker mig en budget variant av Dalas ghost sub hehe.
Tack för heads up och tipset. Är Buler lika kasst? Hade fått för mig att Sicura ändå höll någolunda kvalité iom. kopplingen till Breitling, men litar på er.Håller med @Aurum skippa sicura. Skräpverk i skräpboetter...
Edit: Sök runt efter "vintage diver eta", så får du nog många roliga förslag.
Buler har jag ingen koll på, men efter lite ebaysök så får jag intrycket att det är samma skräpTack för heads up och tipset. Är Buler lika kasst? Hade fått för mig att Sicura ändå höll någolunda kvalité iom. kopplingen till Breitling, men litar på er.
Grym Facit! Påminner om en Eberhard Scafograf.Svalan, Facit och Tevo.
För att vara en Facit är den grymt coolGrym Facit! Påminner om en Eberhard Scafograf.
Trevliga. Intressant Svalan, ett samarbete med Edox? Nån som vet, @Aurum kanske?Svalan, Facit och Tevo.