• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

image.jpg


Jag vann precis auktionen , en ganska fet dykare ...60mm utan en ganska stor krona...
Blir kul att få hem den...

http://m.ebay.co.uk/itm?itemId=111729871712
 
Frågar mig själv om det går att bära en 60mm utan krona klocka med värdens fetaste krona på mina 195mm handleder....
Det blir spännande att se...
Skall jag vara helt ärlig tror jag inte man kan bära den egentligen. Men vid fåtalet väl valda tillfällen så! Och den ser jäkligt tuff ut när den ligger där i lådan. Se till att skaffa ett riktigt tjockt band, det underlättar lite.
 
@Ako Fantastiskt cool klocka! Du får köra den som fickur i ett lädersnöre :) Den är ju till och med stor för ett fickur faktiskt.
 
  • Like
Reactions: Ako
Sitter på mobilen så jag har inte tittat närmare. Blev bara förvånad över den skarpa färgen, tuff!
 
Sitter på mobilen så jag har inte tittat närmare. Blev bara förvånad över den skarpa färgen, tuff!
Den e stentuff. Bilden gör inte tavlans färg rättvisa. Det var den enda bilden jag hade på luren. Ska ta lite bättre bilder på den. Hade nästan glömt bort den så jag passade på att slänga upp bilden när jag hade klockan i åtanke.


J
 
Tillbaka
Topp