• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

Seså! Upp med pics!
ZRC-grand-fond-vintage.jpg
x

Fann denna tingest på en second hand-butik en tid tillbaka, den var för udda för att lämna kvar :). Dessvärre går den inte och ligger just nu i kö för att få åka iväg på service. Skicket på insidan/utsidan är väldigt bra förutom glaset som behöver en rejäl omgång.

Armbandet var det som följde med och den som nu bestämde sig för att sätta dit den har kortat ner ändlänkarna på något barbariskt sätt, de var sylvassa och skeva när jag väl fått ut dem...

dogma001.jpg

dogma002.jpg
dogma003.jpg

Fann denna tingest på en second hand-butik en tid tillbaka, den var för udda för att lämna kvar :). Dessvärre går den inte och ligger just nu i kö för att få åka iväg på service. Skicket på insidan/utsidan är väldigt bra förutom glaset som behöver en rejäl omgång.

Armbandet var det som följde med och den som nu bestämde sig för att sätta dit den har kortat ner ändlänkarna på något barbariskt sätt, de var sylvassa och skeva när jag väl fått ut dem...

dogma001.jpg

dogma002.jpg
dogma003.jpg
Intressant modell! Du har inte öppnat den? Påminner lite om Tissots SuperCompressor-boetter.

Tycker den är as grym. Hoppas den är det i verkligheten också :) Kronan klockan 6 är rätt smart utifrån att man hade stora problem under dyk med att kronan satt kl 3.

Sjukt.....satt och nosade denna innan jag köpte SM300.......askool klocka och jag gillar även reissuen......kanske något dyr bara.....

Sjukt.....satt och nosade denna innan jag köpte SM300.......askool klocka och jag gillar även reissuen......kanske något dyr bara.....
Re-issuen är något dyr, håller med. Förhoppningsvis kanske du hittar nån på andrahandsmarknaden :)
Jag börjar få lite dåliga vibbar kring mitt köp. Statusen kring paketet har inte uppdaterats på fyra-fem dagar :nailbiting:

Tillbaka
Topp