Seså! Upp med pics!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Seså! Upp med pics!
Grattis! Har du något mer att berätta om den, förutom att den ser sjukt frän ut?
Vi får avvakta lite, först ska den levereras
Hoppas kunna köra en utförlig paketöppning så småningomGrattis! Har du något mer att berätta om den, förutom att den ser sjukt frän ut?
Måste vara ett av de fulaste uren, älskar dem!
Tycker den är as grym. Hoppas den är det i verkligheten också Kronan klockan 6 är rätt smart utifrån att man hade stora problem under dyk med att kronan satt kl 3.Måste vara ett av de fulaste uren, älskar dem!
Whooaa! Riktigt fint ex, de få som flyter upp på marknaden brukar vara tröttare... Grattis!
Den där är så kool!!
det är inte den på bilden Tog den bästa vintage bilden jag hittade bara..Whooaa! Riktigt fint ex, de få som flyter upp på marknaden brukar vara tröttare... Grattis!
Vi får avvakta lite, först ska den levereras
Direkt från Marianergraven i StorsjönLevereras den av ett gäng dykare?
Förhoppningsvis i mitten på nästa veckaGrymt!! Dom där är inte lätthittade! Skall bli riktigt kul att se din! Löjligt salta dom där!
Förhoppningsvis i mitten på nästa vecka
Nej nej, remaken fick mig att intressera mig för originalet Så det är the real deal som är på väg.Det ska bli oerhört spännande att se. Men förstår jag det rätt att du även har köpt remaken?
Intressant modell! Du har inte öppnat den? Påminner lite om Tissots SuperCompressor-boetter.Fann denna tingest på en second hand-butik en tid tillbaka, den var för udda för att lämna kvar . Dessvärre går den inte och ligger just nu i kö för att få åka iväg på service. Skicket på insidan/utsidan är väldigt bra förutom glaset som behöver en rejäl omgång.
Armbandet var det som följde med och den som nu bestämde sig för att sätta dit den har kortat ner ändlänkarna på något barbariskt sätt, de var sylvassa och skeva när jag väl fått ut dem...
Intressant modell! Du har inte öppnat den? Påminner lite om Tissots SuperCompressor-boetter.
Nitellan är lite av en sleeper med kul boettlösning, man borde ha en.ligger för genomgång
Jag fastnade för tavlan, hur ser boettlösningen ut på de där?Nitellan är lite av en sleeper med kul boettlösning, man borde ha en.
Ganska möglig men inte så udda. Submariners finns det i överflöd även din är gammalMöglig så det räcker eller ?
Kanske bara jag men tycker inte Gilt sub's finns i direkt överflöd på detta forumetGanska möglig men inte så udda. Submariners finns det i överflöd även din är gammal
Jo visst finns det många sällsynta versioner av både Tudor och Rolex submariner men mögliga eller ej så är det nog sub den mest välkända och minst udda av alla klockor i hela världen.Kanske bara jag men tycker inte Gilt sub's finns i direkt överflöd på detta forumet
Tycker den är as grym. Hoppas den är det i verkligheten också Kronan klockan 6 är rätt smart utifrån att man hade stora problem under dyk med att kronan satt kl 3.
Re-issuen är något dyr, håller med. Förhoppningsvis kanske du hittar nån på andrahandsmarknadenSjukt.....satt och nosade denna innan jag köpte SM300.......askool klocka och jag gillar även reissuen......kanske något dyr bara.....