• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

Re-issuen är något dyr, håller med. Förhoppningsvis kanske du hittar nån på andrahandsmarknaden :)
Jag börjar få lite dåliga vibbar kring mitt köp. Statusen kring paketet har inte uppdaterats på fyra-fem dagar :nailbiting:

Ligger ändå på 27-30 beg på c24.... Håll ut den kommer. Var köpte du ifrån?

Väntar på att denna ska komma hem...
223005415_580ef984-66b4-4937-87cd-9c4501c82142.jpg

image.jpeg
300an såg mysig ut, sprid gärna lite fler bilder på forumet! Vet faktiskt inte om jag testat en, bärs lite större än suben?

Will do! Fick för mig att du hade en? Den är ju 2 mm bredare än sub, men tycker om lite större klockor så det harmoniserar bra. Dock tror jag inte den är lika hög som en sub. Känslan säger mig att tavlan är mkt större?! Rikigt fint med 12,3,6,9 på tavlan. Känns lite gedignare än en gammelsub när det kommer till bezeln. Backelitinlägg ..eller var det är...samt att bezeln klickar känns lite proffsigare! Att min inte har skruvad krona är ju kul, men det är ändå bächt på en dykare....Koolt med vit sekundvisare!! Även mys med sprickor i plexit.......

image.jpeg

Will do! Fick för mig att du hade en? Den är ju 2 mm bredare än sub, men tycker om lite större klockor så det harmoniserar bra. Dock tror jag inte den är lika hög som en sub. Känslan säger mig att tavlan är mkt större?! Rikigt fint med 12,3,6,9 på tavlan. Känns lite gedignare än en gammelsub när det kommer till bezeln. Backelitinlägg ..eller var det är...samt att bezeln klickar känns lite proffsigare! Att min inte har skruvad krona är ju kul, men det är ändå bächt på en dykare....Koolt med vit sekundvisare!!
Jo, tycker att det är en av de allra finaste dykaruren. Inget jag ogillar och tavlan och vridringen är superbra. Var rädd att den var för stor så köpte den äldre varianten istället, ligger hemma i lådan.

image.jpeg

Will do! Fick för mig att du hade en? Den är ju 2 mm bredare än sub, men tycker om lite större klockor så det harmoniserar bra. Dock tror jag inte den är lika hög som en sub. Känslan säger mig att tavlan är mkt större?! Rikigt fint med 12,3,6,9 på tavlan. Känns lite gedignare än en gammelsub när det kommer till bezeln. Backelitinlägg ..eller var det är...samt att bezeln klickar känns lite proffsigare! Att min inte har skruvad krona är ju kul, men det är ändå bächt på en dykare....Koolt med vit sekundvisare!! Även mys med sprickor i plexit.......
Wow, riktigt grym patina på visare och index. Ser ut att vara i ett toppen skick. Grym catch. Ska du jaga länk till den :) ?

Den her er paa vei til Bangkok naa, USD 23.50... :) Har aldri sett merket foer, finner kun en kobling til Smiths (kanskje) Faar se hva som skjuler seg under lokket naar den kommer. Noen som vet mer? Den kommer fra Israel, muligens noe ala Doxa/Duxot for aa kunne selge til Araberne ogsaa?

s-l1603.jpg

Tillbaka
Topp