Holy diver
Silver
Alla har vi någon sån, jag väntar på min Super-seawolf som är på spa, sen jävlarTack! En gammal favorit jag ej burit på länge då den varit paj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla har vi någon sån, jag väntar på min Super-seawolf som är på spa, sen jävlarTack! En gammal favorit jag ej burit på länge då den varit paj.
Liknar min Tissot men den är skitstor. Tror 37mm med den boetten bär ganska stort faktiskt. För övrigt en sjukt cool klocka!
Någon som provat en sådan här boett på handleden? De säga vara 36-37mm, låter ju riktigt litet men cool är den!
Hur stor är din då? Antar att det är en generisk boett? Kanske skulle försöka jaga rätt på något liknande först och testa...Liknar min Tissot men den är skitstor. Tror 37mm med den boetten bär ganska stort faktiskt. För övrigt en sjukt cool klocka!
Ingen generisk boett! Fyrkantiga boetter innebär större area än rund så på så sätt bär de större. Men bandhornen ser rätt korta ut så bärs nog inte mycket större än en rund boett. Däremot tycker jag den är lite för 70-talsful, men det är ju upp till var och en att avgöra.Hur stor är din då? Antar att det är en generisk boett? Kanske skulle försöka jaga rätt på något liknande först och testa...
Instämmer, framförallt tycker jag att 60 papp på en sådan stil av klocka rätt mycket. Det är ju mycket pengar oavsett för en klocka men vad jag menar är att jag hellre hade hittat något som känns lite mer gångbart över tid stilmässigt.Ingen generisk boett! Fyrkantiga boetter innebär större area än rund så på så sätt bär de större. Men bandhornen ser rätt korta ut så bärs nog inte mycket större än en rund boett. Däremot tycker jag den är lite för 70-talsful, men det är ju upp till var och en att avgöra.
Fick precis hem min kära Elvia. Nygenomgången och allt!
Den som @LongCon har är inte samma boett. Hans påminner mer om en Tissot Seastar worldtimer jag hade, som var ca 42mm exkl. kronor. Den kändes för stor för mig.Instämmer, framförallt tycker jag att 60 papp på en sådan stil av klocka rätt mycket. Det är ju mycket pengar oavsett för en klocka men vad jag menar är att jag hellre hade hittat något som känns lite mer gångbart över tid stilmässigt.
Har förstått att det inte är samma. Finns ju en hel del liknande, Bulova har ju gjort en som är ännu biffigare.Den som @LongCon har är inte samma boett. Hans påminner mer om en Tissot Seastar worldtimer jag hade, som var ca 42mm exkl. kronor. Den kändes för stor för mig.
Tack! Inte mätt men skulle tippa på 42mm. Typ.Trevlig! Hur stor?
Tippar på 44mm. Stor, men känns ändå bra!Hur stor är din då? Antar att det är en generisk boett? Kanske skulle försöka jaga rätt på något liknande först och testa...
Rött gummi?Inte så möglig, men ändå. Ska stoppa i ett batteri så får vi se vad som händer. NATO? Tropic?
Tror tropic hade blivit grymt på denInte så möglig, men ändå. Ska stoppa i ett batteri så får vi se vad som händer. NATO? Tropic?
Rött gummi?
Klockrent som vi sägerRött gummi fick det bli. Håller tiden förvånanstvärt bra f ö.
Cool! Nato så klartInte så möglig, men ändå. Ska stoppa i ett batteri så får vi se vad som händer. NATO? Tropic?
Blev ju inte heller så tokigt!Rött gummi fick det bli. Håller tiden förvånanstvärt bra f ö.
Feet! Grattis! Klickade på den härom dagenInte jätteudda, men har inte sett så många på forumet, och rätt möglig
Otroligt cool!Inte jätteudda, men har inte sett så många på forumet, och rätt möglig
Dröm!Inte jätteudda, men har inte sett så många på forumet, och rätt möglig
Den har man ju varit nära att klippa mer än en gång... Ställer mig i köInte jätteudda, men har inte sett så många på forumet, och rätt möglig
Faller in i hyllningskören, jäkligt mullig!Inte jätteudda, men har inte sett så många på forumet, och rätt möglig
Ser ännu bättre ut på dina bilder än på säljarensInte jätteudda, men har inte sett så många på forumet, och rätt möglig
Vintagefredag! Jag gillar ju verkligen denna men nu har den varit med mig i två månader och använts ca 3ggr. Det är lite tråkigt!