Holy diver
Silver
Vad har du tänkt dig?
Need a new home
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har du tänkt dig?
Need a new home
Etanche är franska för vattentät.Det här var lite spännande, hittade en klocka på eBay som verkar ha samma modellnamn men inte verkar vara av samma tillverkare som min Super Compressor!
Länk till annonsen: https://www.ebay.com/itm/172499361668
Aha! Tyckte det var märkligt att tavlorna var väldigt lika och visarna var identiska, och det stod "21 Super Etanche" med exakt samma typsnitt, känns som de har någon koppling!Etanche är franska för vattentät.
Fullt möjligt, kan vara samma tavelmakare eller något annat.Aha! Tyckte det var märkligt att tavlorna var väldigt lika och visarna var identiska, och det stod "21 Super Etanche" med exakt samma typsnitt, känns som de har någon koppling!
Ja så kan det ju vara, kul att se iaf!Fullt möjligt, kan vara samma tavelmakare eller något annat.
Va f@n?!Några snabba bilder på det i samlingen som kan kallas vintagedykare. En del kanske är modern vintage snarare, finns mycket kul från 90-talet också.
Låda 1
Låda 2
Windern
Snyggt!Några snabba bilder på det i samlingen som kan kallas vintagedykare. En del kanske är modern vintage snarare, finns mycket kul från 90-talet också.
Låda 1
Låda 2
Windern
Frågan är fri. Några är nog permanenta keepers men du har ju en den trevliga pjäser själv och byten är alltid kul.Snyggt!
Finns några man vill ha där kan jag säga
GRYM samling! Respekt! Helt i min smak...Några snabba bilder på det i samlingen som kan kallas vintagedykare. En del kanske är modern vintage snarare, finns mycket kul från 90-talet också.
Låda 1
Låda 2
Windern
...och Nautilusen sitter som en smäck på MN-bandet!Startar dagen med en Nautilus på ett MN Strap. Trevlig kombination. Ska fixa lite samlingsbilder om en stund tänkte jag.
Låt mig återkomma efter en flaska vin i kvällFrågan är fri. Några är nog permanenta keepers men du har ju en den trevliga pjäser själv och byten är alltid kul.
Väl sammanhållen galenskap! StiligtNågra snabba bilder på det i samlingen som kan kallas vintagedykare. En del kanske är modern vintage snarare, finns mycket kul från 90-talet också.
Låda 1
Låda 2
Windern
Trevligt iallafall och snygg lume/visareDrog en rövare och klickade hem mitt första mögel precis:
Någon som känner till modellen?
Snyggt klickat! Riktigt trevlig skindiver som flirtar lite med Seamaster 300. Grattis!Drog en rövare och klickade hem mitt första mögel precis:
Någon som känner till modellen?
Sjukt kul!Några snabba bilder på det i samlingen som kan kallas vintagedykare. En del kanske är modern vintage snarare, finns mycket kul från 90-talet också.
Låda 1
Låda 2
Windern
Här är brorsan:Dammade av den här favoriten idag. Härlig tavla.
Klart trevligare omgivningar.Här är brorsan:
Jo Tavlan gör sig bra i solen 6grader syd om ekvatornKlart trevligare omgivningar.
Du kan ha rätt! Måste testa min på länk känner jagBara jag som tycker den gör sig sjukt bra på ett jubilee?