Holy diver
Silver
HoarderEn liten 1000m-trippel förgyller lördagsmorgonen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HoarderEn liten 1000m-trippel förgyller lördagsmorgonen.
Fin klocka! Jag skulle absolut kosta på den en rengöring och en service. Värde är svårt att säga men några tusen skulle jag säga åtminstone i rengjort och servat skick. Sen om det är 3 eller 5 tusenlappar beror nog lite på om du hittar rätt köpare och hur bråttom du har.Hej
Mitt första inlägg i forumet så ha överseende. Här kommer en bild på mitt arvegods. En Lagonda. Den är gissningsvis från 60-70 tal så vitt jag vet. Går men knappt. Behöver renoveras då inget är gjort påsen någonsin. Frågan är vad den kan vara värd. Ska jag kosta på den. ?
Vill du gå till en fysisk butik brukar folk rekommendera ABC eller Farfars klocka, åtminstone i Stockholm. Annars kan det vara mer ekonomiskt att skicka till någon duktig här på forumet. Jag har fått hjälp av både @McGyver och @solex med gott resultat.Tack för det svaret ang min Lagonda. Var nog ungefär vad jag hoppades på, ett värde som åtminstone motsvarar service. Var kan man lämpligen skicka in en sådan här klocka för service ?
Nu med ett nos original ersättningsverk, lite olja och ett nytt batteri så lever den igen!
Riktigt bra!Nu med ett nos ersättningsverk, lite olja och ett nytt batteri så lever den igen!
Tillbaka från kronbyte, packningsbyte och trycktest idag!
Tack!Ruggigt fin!
En till kilometerdykare!
Jag kan gärna förvara tudorn och cityn om du känner att du har lite för många klockor att ta hand om
Jag börjar skönja en ett osunt beteende, är du sån där samlare?
Hoarder!
Tvärtom, känner mig sund och botad från flippsjukan.Jag börjar skönja en ett osunt beteende, är du sån där samlare?
Här är mina kilometerdykare för tillfället.Fasen vad fin! Skön kvartett du har nu! Bjuder du på en uppdaterad samlingsbild?
Grym samling! Mkt bra tema.Här är mina kilometerdykare för tillfället.
Grym! Underbara index kl 12 och 6! Bara att gratuleraEn arbetsdag för sent för att hänga med på vintageträffen kan jag fira nr 6 i kilometerklubben. En Wertex i Squale Master-boett. Grym patina som är lite svår att fånga utan dagsljus.