Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra fångst!Nytt mög i lådan.
Har varit och ryckt i den där flera gånger men aldrig kommit till skott. Är det stålboett eller? Brukar aldrig ligga med bild på baksidan.Nytt mög i lådan.
Tyvärr bara ss back. Bortsett från det är det riktigt tuff. Tavlan är förbaskat bra och sen går storleken på 40mm hem hos mig iallafall.Har varit och ryckt i den där flera gånger men aldrig kommit till skott. Är det stålboett eller? Brukar aldrig ligga med bild på baksidan.
Festinan åkte fram idag.
Den är ungefär 41mm exkl kronan. Både tavla och vridring är gråa.Riktigt trevlig!
Hur stor är en sådan? Är insert/bezel grått eller blått (eller annan färg)?
Ja det är faktiskt märkligt. Jag tycker den ser asball utÄndå en cool klocka detta. Märkligt att den verkar helt osäljbar här på forumet.
Nu rycker det till i min köptarm!4 x dykare-utan-kronskydd inventering
Grymt tema.4 x dykare-utan-kronskydd inventering
TackarGrymt tema.
Jajemen. Hemma igen i augusti, får ses då!Tackar
På resande fot fortfarande?
Nummer två ser ut att vara min kopp te4 x dykare-utan-kronskydd inventering
Det styr vi!Jajemen. Hemma igen i augusti, får ses då!
Väldigt fint exemplar, as hard as they come!Nu är min Healthways 100 Fathom tillbaka efter att ha fått lite välbehövlig kärlek. Köpte den i risigt men ärligt skick från USA. Tack Ariste för din input i samband med köpet
Tack! Sitter som en smäck på handleden oxå. Kanske dags att leta efter en Seapearl nuVäldigt fint exemplar, as hard as they come!
Väldigt sköna att bära, klart du ska leta upp en Seapearl-variant också!Tack! Sitter som en smäck på handleden oxå. Kanske dags att leta efter en Seapearl nu