• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

eBay är grymt bra men det finns många minor att gå på också så man får vara noga med research eller ta lite lärpengar ibland. Säljs en del här på forumet och priserna brukar vara rätt bra här jämfört med internationellt så håll koll på K&S är mitt tips om du inte vill riskera en tripp till bukten.

K&S har ju lite sol du säger men inte hittat något som fallit mig i smaken ännu där. Känns jäkligt knepigt med research på märken som gått i graven också...:banghead:

Får se hur det går, en omega jaque moyol eller en heuer kvartsdykare på jubilee vore kul att testa någon gång:cool:

K&S har ju lite sol du säger men inte hittat något som fallit mig i smaken ännu där. Känns jäkligt knepigt med research på märken som gått i graven också...:banghead:

Får se hur det går, en omega jaque moyol eller en heuer kvartsdykare på jubilee vore kul att testa någon gång:cool:
Om du hittar något du är sugen på kan du alltid fråga här på forumet om du är osäker. Finns en frågetråd här i vintageforumet där man kan få hjälp med det mesta. Många här är väldigt kunniga.

Mögel på gummi
53A301B4-A672-42C2-86E8-E6FB9723A547.jpeg

Ja den är rätt grym, vill ha tag i en annan tavla också så blir det riktigt bra:)
Ingen aning, har inte forskat något speciellt i det. Trodde att det var samma boett som Blancpain-klockorna.
Intressant i såna fall eftersom den boetten är av mrp.sa. Kanske är jag som är okunnig men jag trodde att Squale (via Van Buren) alltid gjorde egna boetter. Finns det ett serienummer mellan bandhornen? Vad står i boettlocket?

Tillbaka
Topp