TM @Weasel ! Snygg dock, har letat efter en.
Samma.
Väldigt lite mögel. Väldigt mycket mys!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TM @Weasel ! Snygg dock, har letat efter en.
Samma.
Väldigt lite mögel. Väldigt mycket mys!
Helt riktigt!TM @Weasel ! Snygg dock, har letat efter en.
Mögel o mögel.. lite ålder har den iallafall.
love this!Mögel, nja. Men en kvällsbild på Certinadykaren
Squale var ju stenhård! Gillar!Nya och gamla bekantskaper kom med posten idag.
Montana 500m-dykare med full lume tavla och MRP SA-boett, servad idag. Undrar när den servades senast? Snustorr i alla lager.
Jadå den är kvar! Riktigt trevlig.Har du kvar den? Charmig den där med all sin patina
Fin patina på den!Tjusig! Har precis bytt kronhals och krona på min oxå! @rogart-63
Tjusig! Har precis bytt kronhals och krona på min oxå! @rogart-63
Var det du som snöt city tavlan på tratten för ngn vecka sedan?Dom är riktigt härliga! Jag söker en boett och visare till en City, verkar vara svårt att hitta
Grym!Många city här.
Söker också visare till en annan city.
Jasså du din!! Haha den där satt jag å vakta på läänge men torskade bevisligen.. den skulle bli trean i min City-dykar-trio! Det går bra att donera den till denna ensamma duoMånga city här.
Söker också visare till en annan city.
Aaaaah! Jag vill också ha en City skindiver....Jasså du din!! Haha den där satt jag å vakta på läänge men torskade bevisligen.. den skulle bli trean i min City-dykar-trio! Det går bra att donera den till denna ensamma duo
Det är väl Monnin boett. Satt väl på ett gäng oilka klockormärkenDom är riktigt härliga! Jag söker en boett och visare till en City, verkar vara svårt att hitta
Var glad att du inte köpte den. Den var jäävligt äcklig.Jasså du din!! Haha den där satt jag å vakta på läänge men torskade bevisligen.. den skulle bli trean i min City-dykar-trio! Det går bra att donera den till denna ensamma duo