Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är finaDen där jäkeln har jag letat efter, kul att du hittat en, superfin! Hör av dig om du tröttnar
Jag gillar när det är mycket siffror, grattis till dig också.De är fina
Can’t live with it, can’t live without it ...... uppenbarligen, min är här för att stannaVridringen på den här alltså... Fattar inte att jag sålde den men nu är den tillbaka för att stanna i lådan.
Jag har haft två till (en quartz, en automat) men den här var första kärleken och den enda med magisk patina.Can’t live with it, can’t live without it ...... uppenbarligen, min är här för att stanna
Nyper bandet any dayKöpte en Tidena som är lite dykaktig, blev även ett band som ska på.
Datum, liten extra sekundvisare och ingen ring kanske diskvalificerar den i denna tråd.
Hehe kan ju omöjligt vara en dykare med det bandet iafKöpte en Tidena som är lite dykaktig, blev även ett band som ska på.
Datum, liten extra sekundvisare och ingen ring kanske diskvalificerar den i denna tråd.
Jag tycker att bandet passar hyfsat, och så sitter det skönt på min arm.Hehe kan ju omöjligt vara en dykare med det bandet iaf
Äntligen har jag fått tag på den gäckande gula Cityn!
YupTradera?
Kronan slirar lite när tiden ska ställas, men det fungerar behjälpligt. Dock så är gängorna helt slut så den går inte att skruva fast.Den som var lite defekt i kronan? Vad var felet?
Fint ex., hälsar tradera-tvåan!Äntligen har jag fått tag på den gäckande gula Cityn!
Grattis!hade den på span med.Äntligen har jag fått tag på den gäckande gula Cityn!
Nice! Var nära att satsa på den jag medÄntligen har jag fått tag på den gäckande gula Cityn!
Ja det tycker jag - både möglig och mysigPassar denna in här..?
Nice, säg till om och när det är säljdaxÄntligen har jag fått tag på den gäckande gula Cityn!
Absolut, men tror det kommer dröjaNice, säg till om och när det är säljdax
Jag kan vänta, men håll det i minnet .... har letat efter en gul city längeAbsolut, men tror det kommer dröja
Coolt med originalet till 65 Diver! Stål eller krom?Inte så möglig men hög mysfaktor
Krom, men väldigt lite nötning och bra tyngd i klockanCoolt med originalet till 65 Diver! Stål eller krom?
Ser onekligen bra ut! Men det är trist att Oris nästan uteslutande var kromade back then. Sett nån enstaka med stålboett. Dom var rätt trevliga, när man väl lyckas sortera bort alla Indien-kopior.Krom, men väldigt lite nötning och bra tyngd i klockan
Håller medSer onekligen bra ut! Men det är trist att Oris nästan uteslutande var kromade back then. Sett nån enstaka med stålboett. Dom var rätt trevliga, när man väl lyckas sortera bort alla Indien-kopior.