Ja jävlar haha Det där hade inte min gamla Elma tagit själv utan det hade blivit Elma, ULT och sen manuellt. Tavlan såg ju mkt bra ut!?Var glad att du inte köpte den. Den var jäävligt äcklig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jävlar haha Det där hade inte min gamla Elma tagit själv utan det hade blivit Elma, ULT och sen manuellt. Tavlan såg ju mkt bra ut!?Var glad att du inte köpte den. Den var jäävligt äcklig.
Visa gärna upp baksidan också. Men ja, ser ju ut att det saknas en dykring.Hittade denna vad jag tror är en dykare, ser ut att sakna en dykring när man kollar. På boettlocket är där en sjöstjärna. Någon som känner igen den? Den vänstra i bild!
Här kommer lite fler bilder
Att den var billig det förstod jag, jag fick den bra billigare än så! Skin-diver it is, med bara 6atm förstod jag också att det inte var en riktig dykareDet är ingen riktig dykare, utan en så kallad skin diver i ganska billig boett av någon kromad mässingslegering.
Med dykring hade den kanske varit värd omkring en 500-lapp.
Vad är det mer du vill veta om den?Att den var billig det förstod jag, jag fick den bra billigare än så! Skin-diver it is, med bara 6atm förstod jag också att det inte var en riktig dykare
Och verket är ett FHF/ST 96....Här kommer lite fler bilder
Trevlig, tyckte jag.Nyss hemkommen halvmöglig City
Kunde inte motstå denna, då jag har den svarttavlade varianten också. Jag tyckte ändå det blev ett ganska bra prisTrevlig, tyckte jag.
Tror tyvärr t.o.m. att jag gjorde den lite dyrare för dig.
Sorry!
Nyss hemkommen halvmöglig City
Var också med ett tag in i budgivningen.... Trodde som alltid att jag hittat objektet ingen annan hittat....Trevlig, tyckte jag.
Tror tyvärr t.o.m. att jag gjorde den lite dyrare för dig.
Sorry!
Hehe den känslan känner en ju igen allt för väl!Var också med ett tag in i budgivningen.... Trodde som alltid att jag hittat objektet ingen annan hittat....
Fint ur som ”bär sin tid”, omskrivning av ordet patina bättre än min tycker jag. Har många City . Mkt. Hög kvalittutta till bra priser.Nyss hemkommen halvmöglig City
Din såg ju också fin ut! Ja CITY känns som mycket klocka för pengarna helt klart. Önskar bara att jag ägde en gultavlad variant också
Fint ur som ”bär sin tid”, omskrivning av ordet patina bättre än min tycker jag. Har många City . Mkt. Hög kvalittutta till bra priser.
Den där jäkeln har jag letat efter, kul att du hittat en, superfin! Hör av dig om du tröttnarFår man äntligen vara med här. Min första dykare någonsin, Lanco Barracuda.
Har sett det när det kommit in fukt.Lumen på min 7548 åldras lite skumt. Den har liksom blivit prickig. Ser ut som det mesta gulnat jämt o fint men vissa prickar behåller det vita.
Någon som vet vad det beror på samt om det försvinner med tiden?
Skulle kunna vara så. Fick in fukt när jag bytte packningar och rengjorde boetten...Har sett det när det kommit in fukt.
Snyggt tropic! Borde passa fint på min med. @theargonaut - om du har fler så hojta!Efter lång tids sökning efter nytt plexi har jag äntligen fått till det så jag kan använda denna. Köpte av @TorNet för rätt länge sen och köpte ett fint Tropic av @theargonaut som passar fint.
Cool! Min All Resist hälsarEfter lång tids sökning efter nytt plexi har jag äntligen fått till det så jag kan använda denna. Köpte av @TorNet för rätt länge sen och köpte ett fint Tropic av @theargonaut som passar fint.
Haha den är så cool den där ALL Nutell..resist!