Kafka
Basic
Myser lite med senaste tillskottet
Härlig! Var själv sugen på att slå till på den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Myser lite med senaste tillskottet
Scuba hämtad idag.
Grattis, härlig klocka.Scuba hämtad idag.
Kool!Tyckte tavlan var riktigt charmig på denna.
Fin, 38mm?Tyckte tavlan var riktigt charmig på denna.
Och ett insert.
En länk till denna vore fint...
Vad är det för mått på den?Scuba hämtad idag.
Har inte mätt den men vild gissar på ca 41mm bred utan kronan. 20mm lugs iallafall.Vad är det för mått på den?
EBay levererar! Korrekt länk och nästan korrekta ändstycken kompletterar...Så dök nummer två upp... glädjen är stor. Searamblern är en Sub 300 utan ”T” från sent 60-tal. Den lägre profilen på boetten och plexit ger en helt annan känsla än de senare imo.
Jag tror att det där är min gamla. Kul att den fick ett originalglas till slut.Hämtade denna hos lokala urmakaren igår. Han hade visst hittat ett nytt originalglas nånstans Trycktestad och tät till 100m var den dessutom.
Notera Citizenloggan på tavlan, separat monterade bokstäver. Detaljer...
Inte jättemöglig men mysig.
Jag tror att det där är min gamla. Kul att den fick ett originalglas till slut.
En av de coolaste vintagedykarna som finns, fin grattis till den......men datumbubblan?Scuba hämtad idag.
Riktigt fin men du vet hur det är. Har man väl börjat fundera på att sälja så är den redan borta...Funderar på att släppa iväg denna... Begår jag ett misstag?
Du har helt rätt på alla punkter.Riktigt fin men du vet hur det är. Har man väl börjat fundera på att sälja så är den redan borta...
Funderar på att släppa iväg denna... Begår jag ett misstag?
Den är riktigt trevlig må jag säga!Funderar på att släppa iväg denna... Begår jag ett misstag?
Bara att dra ett PM när du är redoDen är riktigt trevlig må jag säga!
Blir lite sugen på den