Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, väldigt bra race med många fighter över banan och olika taktiska upplägg flera gånger om. Tycker även det nya reglementet har gett en ny dimension just mellan stallkamrater och differensen mellan dessa. Bara RB tar positioner efter varandra, resten av fältet är utspritt och med rejäl differens mellan vissa i samma stall (framförallt Rus vs Ham som är ren utklassning). Nästan bara en bil från varje stall mellan plats 1-10 (RB 1/2 och Aston M 8/10). Kul!Kul race idag! Speciellt kul att se tät racing med många omkörningsförsök trots att DRS var ”avstängd” så länge….
Bra resultat för fortsatt spänning!
F1tv som streamingtjänst är jag jättenöjd med iaf 1100kr helår (~50kr / racehelg) är mkt valuta för pengarna och kommentatorerna (på engelska) är helt okej. Det är en del omkörningar och förhoppningsvis blir det fler i år när förarna fått in känslan för nya bilarnaHar inte följt F1 på många år men såg ett sammandrag på youtube från sista racen i Italien. Fick mersmak då det faktiskt var omkörningar på banan igen. Var det en engångsföreteelse eller är det mer "racing" igen?
Hur är F1tv som streamingtjänst? Är det engelsmännen/sky som kommenterar jämt?
1,28km raka..![]()
Någon som har någon uppfattning hur lång rakan är? Får väldigt mycket Baku vibbar av upplägget. Hoppas på bra racing hela helgen![]()
Så bra.Jösses vilken pinsam "öppningsfest" som finns på F1's YT-kanal..
Red Bulls reklamvideo däremot, vilken produktion.
Jösses vilken pinsam "öppningsfest" som finns på F1's YT-kanal..
Videons riktiga stjärnaJösses vilken pinsam "öppningsfest" som finns på F1's YT-kanal..
Vansinnigt cool!Coolaste jag sett.
![]()
Är den fake?!?Hahaha ser ju bedrövligt ut med fake-marinan.![]()
marinan?Hahaha ser ju bedrövligt ut med fake-marinan.![]()
Någon som lyckas spotta klockorna?
Den på högerarmen är en top gun Mojave, dom andra vet jag inteNågon som lyckas spotta klockorna?
Iwc top gun/big pilot av diverse olika limiterade editions.Någon som lyckas spotta klockorna?
Just det, han är ju representant. Har till och med racehandskar med IWC-klockor på.Iwc top gun/big pilot av diverse olika limiterade editions.
Haha jag var lite ironiskYep..
Edit: pucktvåa
![]()
Vilken pajas han blivit nu då det går dåligt. Det är väl bara när dom kör dom inte får ha kedjor osv på sig pga säkerhetsrisken. Får väl se ut som en cirkus om han behagar det under presskonferenser och liknande.