• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon annan som följer F1?

snoozarn

Patek
2-Faktor
Idioti om det nu blir av - Barcelona byts ut mot Madrid GP som blir en stadsbana.. F1 är påväg mot fel håll med för många stadsbanor.


layout-of-ifema-madrit-circuit-for-spanish-gp-from-2026-v0-rceneskgs5ec1.png
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
såg den för några dagar sedan!

Den här är rätt ball med i samma tema, fast 10ggr billigare än vision pro och man behöver inte köpa case och battericase för typ 4000 :D
Vad jag förstått går det inte ens att jämföra Quest 3 med Vision Pro, att det är natt&dag-skillnad.

Men jag vet inte, har bara läst vad de som fått testa säger.
Lär väl bli tillfälle att prova själv en dag.
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Vad jag förstått går det inte ens att jämföra Quest 3 med Vision Pro, att det är natt&dag-skillnad.

Men jag vet inte, har bara läst vad de som fått testa säger.
Lär väl bli tillfälle att prova själv en dag.
För 40k även om det är som att se på det med ögon så är det ändå för mycket pengar 😂
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jag vet inte hur alla här tittar på F1 men jag gör det via F1 TV som jag tycker ligger på en rimlig prisnivå. (Helst skulle jag vilja följa det via Sky Sports dock:))
Om Apple köper loss rättigheterna world wide tror jag att vi kommer att få se en helt annan prisnivå tyvärr. Med eller utan VR.
Är ju bara ett koncept från en helt fristående person.
Ganska långt ifrån Apple än så länge.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Verkar som att det redan är klart!? Mycket rykten men vad i helvete.. Bra pr för att rädda upp Andretti situationen hehe..

 

galácticon

Patek
2-Faktor

Verkar som att det redan är klart!? Mycket rykten men vad i helvete.. Bra pr för att rädda upp Andretti situationen hehe..


Sätt på repris från 2012 eller tidigare ;)
Han är välkommen :)
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Vad är det som specifikt ”läckt” som gör att ALLA tidningar skriver om HAM+Ferrari idag för typ 8-6 timmar sedan?
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Vad är det som specifikt ”läckt” som gör att ALLA tidningar skriver om HAM+Ferrari idag för typ 8-6 timmar sedan?
Hamilton's current contract with Mercedes is due to expire at the end of 2025 but he will depart the team after this season and replace Carlos Sainz at Ferrari, Sky Sports News understands with official confirmation expected later on Thursday.

Mercedes employees in Brackley were informed of the news earlier this afternoon before an official announcement from the team. Ferrari and Mercedes declined to comment when contacted by Sky Sports.
Förmodligen någon internt eller dylikt, skulle inte förvåna om det var Ferrari själva.
 
Topp