• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon annan som följer F1?

Verkar som Red Bull har sämst motor i slutändan. Riktigt gött att Lewis sätter alla haters på plats med undermålig bil.

Man måste ändå vara ärlig med att Mercedes var totalt avhängda på 5 & 6 plats och var dem som fick mest utdelning av säkerhetsbilen och RB motorhaveri. Så jag vet inte om vi ska lägga detta på Hamiltons förtjänst då Russel också var där
 
Man måste ändå vara ärlig med att Mercedes var totalt avhängda på 5 & 6 plats och var dem som fick mest utdelning av säkerhetsbilen och RB motorhaveri. Så jag vet inte om vi ska lägga detta på Hamiltons förtjänst då Russel också var där
Syftar framförallt om alla som trodde Bottas skulle ta honom.
 
Hamilton idag:
DD00632A-F5B5-4C04-9415-311CC0CF00F7.png
 
Ja trist att båda RB:s bilar gav upp precis i slutet av racet. Förr var det standard att motorer gick sönder hela tiden, men det förstörde också många tävlingar. Jag hoppas att RB får ordning på tillförlitligheten och Merca på farten! Grattis till Ferrari hursomhelst!
 
Tillbaka
Topp