Magiskt!Flyger ner på fredag, sitter på 6B/första chikanen
Vädret ser lovande ut 🏎🏎

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magiskt!Flyger ner på fredag, sitter på 6B/första chikanen
Vädret ser lovande ut 🏎🏎
Det blir kul! Alltid roligt att höra reaktioner från Indy-förare när de testar f1 om inte annatAmerikanska INDYCAR föraren Colton Herta blir testförare för Cadillac och kanske ska köra F2 för att samla Licenspoäng.
Kul!Flyger ner på fredag, sitter på 6B/första chikanen
Vädret ser lovande ut 🏎🏎
Tittar på att eventuellt åka ner nästa år. Bor man i Monza, eller Milano + tåg? Hur är infrastrukturen runt?Kul!
Du kommer inte bli besviken. Var där förra året och satt också på 6B om jag minns rätt. Otrolig känsla att vara där!
![]()
Vi körde via en svensk resebyrå som löste allt med hotell, biljetter och transport alla dagar. Blir såklart lite dyrare men tycker det var skönt att slippa tänka på de bitarna. Och då bodde vi på hotell inne i Milano, sen gick en buss varje morgon ut till banan sen hem på eftermiddagen efter allt var klart.Tittar på att eventuellt åka ner nästa år. Bor man i Monza, eller Milano + tåg? Hur är infrastrukturen runt?
Tittar på att eventuellt åka ner nästa år. Bor man i Monza, eller Milano + tåg? Hur är infrastrukturen runt?
Du menar teamet som leder med mer än dubbelt så många poäng?Max visar att gammal är äldst. Kliniskt rakt igenom. Chapeau!
Och btw, pinsam jävla teamorder från Mclaren. Nu har jag inte mycket till övers för det teamet men det där är ju bara pin! LOL
Yes. Tycker du att det var en rimlig teamorder?Du menar teamet som leder med mer än dubbelt så många poäng?
Har svårt att tycka till om den. Men vill såklart att Piastri ska vinna hela skiten.Yes. Tycker du att det var en rimlig teamorder?
Instämmer helt, pinsamt som bara den. Max kommentar säger allt.Max visar att gammal är äldst. Kliniskt rakt igenom. Chapeau!
Och btw, pinsam jävla teamorder från Mclaren. Nu har jag inte mycket till övers för det teamet men det där är ju bara pin! LOL
Missade såklart exakt när de gav ordern, vad sa de exakt? Såg ju att Norris åkte förbi såklart. Vart tillbaka-kaka för Ungern eller?Max visar att gammal är äldst. Kliniskt rakt igenom. Chapeau!
”This is like hungary last year, we pitted in this order for team reasons. Let Lando pass and you are free to race”Missade såklart exakt när de gav ordern, vad sa de exakt? Såg ju att Norris åkte förbi såklart. Vart tillbaka-kaka för Ungern eller?![]()
Ahh okej. Håller med dig.”This is like hungary last year, we pitted in this order for team reasons. Let Lando pass and you are free to race”
Låt oss säga såhär att Oscar var inte överlycklig på radion vid meddelandet. Nu i efterhand menar alla i teamet att de snackat om detta scenario innan och att det är mest ”fair”. I call BS.
Nog för att de säkerligen täcker de flesta scenarier på genomgångarna men scenariet "om vi tar in förare #2 först och förare #1 sedan får ett misslyckat stopp så kommer vi inte att låta undercuten stå utan byta plats på bilarna" känns långsökt...”This is like hungary last year, we pitted in this order for team reasons. Let Lando pass and you are free to race”
Låt oss säga såhär att Oscar var inte överlycklig på radion vid meddelandet. Nu i efterhand menar alla i teamet att de snackat om detta scenario innan och att det är mest ”fair”. I call BS.
Jag kan tala mig varm för avslutningen i Abu DhabiBörjar bli lite sugen på att besöka ett race. Har varit på Monza och Spa tidigare. Ungern och Österrike ligger väl närmast till hands där Österrike är lite bättre tajmat. Någon som varit där? Räcker det med general admission? Andra åsikter? Dra ihop en KS-trip kanske?
Kan tänka mig det.Jag kan tala mig varm för avslutningen i Abu Dhabi![]()
+1Jag kan tala mig varm för avslutningen i Abu Dhabi![]()
Varför? Ska du flyga är det inte svårare med Abu Dhabi, hotell billigt, vädret alltid bra osvKan tänka mig det.Tänker att det är inom Europa som gäller den här gången också.
Ja du det är 4-5x längre flyg t ex. Samt i december så ish ett halvår diff mot när jag hade tänkt åka. Men absolut hade det varit kul nån gång.Varför? Ska du flyga är det inte svårare med Abu Dhabi, hotell billigt, vädret alltid bra osv![]()
Läste fel, Österrike är ju kul. Men tror det kan vara stökigt med boende etcJa du det är 4-5x längre flyg t ex. Samt i december så ish ett halvår diff mot när jag hade tänkt åka. Men absolut hade det varit kul nån gång.
+1
Otroligt välordnat dessutom
Intressant att läsa. Efter att ha varit på Barcelonas GP för några år sen har tankarna gått mot Abu Dhabi just på grund av ovan anledningar. Ska undersöka det närmre, helt klart.Varför? Ska du flyga är det inte svårare med Abu Dhabi, hotell billigt, vädret alltid bra osv![]()