Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Risken är väl att det smälter fast?Ska åka 1600km bil på onsdag, vågar man dra ett nato runt röret på bilen?
Ska åka 1600km bil på onsdag, vågar man dra ett nato runt röret på bilen?
Risken är ju att natot inte kommer att släpa lika mycket som flyga, då det kommer att gå i några km/h
Nötningen är inga större problem. Det är den "rätta" blekningen som är stört omöjlig att få till.Har någon testat stålborste eller sliptrissa? Jag ska utmana några av mina. En trissa med mjuka mässingsborst borde nöta fint. Återkommer med bilder!
En balndning av zigenartårar, dyneema, enhårningshår och färgen som de har i jultomtens verkstad....Vad är naton gjorda av för material?
En balndning av zigenartårar, dyneema, enhårningshår och färgen som de har i jultomtens verkstad....
Iaf om man kollar på hur jävla oförstörbara de är!
Jag har nu påbörjat något eget!
Tyvärr finns inga bilder på blandningen...
Det jag blandade var iaf följande:
Häxans Silverputs (5mm i botten av en burk)
En skvätt T-Röd, rätt stor
Vanish, en full skopa-ish
Lacknafta, lika mycket som T-Röd
Kokande vatten
Propplösning
Jag vet inte vad som kommer att hända, om ens något kommer att hända... MEN! När jag skruvade på locket på min burk, så började det puttra och fräsa, så att det bildades ett tryck under locket... Lovande!
Burken med mitt nato står nu utanför min dörr och väntar på morgondagen
Wish me luck
Haha, det skulle varit jobbigare att vara vaken och vänta på att det ska dra ur färgHaha modigt att gå och lägga dig med den häxblandningen utanför dörren.
Haha, det skulle varit jobbigare att vara vaken och vänta på att det ska dra ur färg
Nu kommer det iof vara ganska svårt att somna bara för att man tänker på burken...
Jag är, och kommer att förbli, oskyldig!Om det står om någon oförklarig smäll i tidningen imorron så har jag mina aningar vad det kan ha varit
Jag är, och kommer att förbli, oskyldig!
Nu har det gått en vecka och det är dags att beskåda succén.
Ser riktigt äckligt ut när man öppnar och det borde båda gott.
Det är ett tufft jobb men någon måste göra det.
Ser ut som bandet vunnit denna ronden också.
Lite schletnare men inte så mycket som önskas.
Kör det torrt med bara singel i trumman några dar och lovar att återkomma.
Gruset är ganska vasst redan.Lägg i krossad glas?
Vad är naton gjorda av för material?
Adamantium.Vad är naton gjorda av för material?
Det finns tyvärr inget att visa... Det är EXAKT samma färg som innan...