Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns tyvärr inget att visa... Det är EXAKT samma färg som innan...
Där har du essensen i tråden. Berätta hur du gjorde och upp med bilder.Det finns tyvärr inget att visa... Det är EXAKT samma färg som innan...
Det var banden som började jävlas med oss, nu är alla metoder tillåtna.Tycker ändå att det är lite fusk med proffsmetoder (nötningsmaskin), men resultatet blev riktigt bra!
Det är inga siffror att skriva hem om, så pass koll har jag.Wundis - har du koll på ställningen, vad står det nu i matchen mellan Nato och KS?
Jag tänker syra & singel & makadam
Här kommer resultatet mina tokiga vänner!!
Den 17e april hängde jag upp mitt Nato på taket, eller la det direkt på tegelpannorna och såg till att det inte kunde försvinna. Och under den här tiden har jag gått upp och preparerat bandet med sån där koncentrerad citronsaft som finns att köpa på Ica några gånger. Kanske 3-4ggr. Idag gick jag upp och tog ner det. Måste säga att jag är sjukt nöjd över resultatet! Seamastern har aldrig mått bättre!
Så här ser det ut på ena sidan, lägg märke till den lilla referensbiten
Bak och framsida
De obligatoriska!
Alltså, sol + citronsaft i tre månader på taket fungerar ypperligt!
Case closed!
Snyggt! Citron och tålamod.Här kommer resultatet mina tokiga vänner!!
Den 17e april hängde jag upp mitt Nato på taket, eller la det direkt på tegelpannorna och såg till att det inte kunde försvinna. Och under den här tiden har jag gått upp och preparerat bandet med sån där koncentrerad citronsaft som finns att köpa på Ica några gånger. Kanske 3-4ggr. Idag gick jag upp och tog ner det. Måste säga att jag är sjukt nöjd över resultatet! Seamastern har aldrig mått bättre!
Bak och framsida
De obligatoriska!
Case closed!
Mitt åker upp om någon timme, så slipper man missa morgonsolen!Snyggt! Citron och tålamod.
I helgen åker naton upp på taket.
Får se om det funkar på rött.
Det är bara en delseger, nu ska det tuffa röda slås med!Jävlar! That's the way to go alltså. Lite synd att vi tillslut vann över natot endå...
DÖDA DE RÖDA! ;-)Det är bara en delseger, nu ska det tuffa röda slås med!
Här kommer resultatet mina tokiga vänner!!
Bak och framsida
De obligatoriska!
Case closed!
Mitt röda blev orange när det blektes, fråga är vilken färg det fått om man fortsatt.
Det fortsätter att åldras fint. Något år till så blir det väl vitt.