wundlander
I know I look great in my Mustache
Nu tycker jag ni hamnat utanför fokus det är väl hur natot ser ut som är det viktiga.
Ja, hur ser natot ut, Hans_Delsbo?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu tycker jag ni hamnat utanför fokus det är väl hur natot ser ut som är det viktiga.
Vi gör som man alltid gör när det är tufft. Försvarsmekanismen att fokusera på det man kan påverka. Natot hör uppenbarligen inte till den kategorin.Nu tycker jag ni hamnat utanför fokus det är väl hur natot ser ut som är det viktiga.
Köp vitt nato. Färga själv rött. Prova att bleka det. Då lär väl färgen sitta lite lösare. Vad tror ni?
Fusk. Men i sak sannolikt helt korrekt.
Men fusk.
Med tanke på hur motståndskraftiga de verkar vara för blekning, är frågan hur mottagliga de är för färgning?Köp vitt nato. Färga själv rött. Prova att bleka det. Då lär väl färgen sitta lite lösare. Vad tror ni?
Kanske en sån här stentrumlare.
http://www.slojd-detaljer.se/katego...illverkning/stentrumling/stentrumlare-pid2862
Hur många naton rymmer en sån där
Ni som hänger upp band och lägger klockor på taken och härjar. HUR förklarar ni detta för er bättre hälft? Eller har de lixom bara gett upp hoppet och låter det bero?
Jag tänkte mer ni som hänger ut från balkonger, sätter skiten på bilen Eller bilder fast det i ett träd. Eller när ni står på taket och försöker fästa klockan och frugan tittar upp och undrar vad ni gör...Min fru är sällan på taket och kontrollerar bandbeståndet, får jag lov att erkänna.
Min har kapitulerat villkorslöst.Ni som hänger upp band och lägger klockor på taken och härjar. HUR förklarar ni detta för er bättre hälft? Eller har de lixom bara gett upp hoppet och låter det bero?
Ni som hänger upp band och lägger klockor på taken och härjar. HUR förklarar ni detta för er bättre hälft? Eller har de lixom bara gett upp hoppet och låter det bero?
Silen på tvättmaskinen - det är tamejfan genialt!Jag har mitt röda på brandmanskurs nu. Mitt gröna har jag gömt i silen på tvättmaskinen och tänker mig att framåt midsommar bör det ha blekts.
Om frun hittar det kan det dock bli sinnesundersökning...
Skönt att klocknördarna inte är de enda som försöker patinera saker. Lika galna hela buntenHaha, ja jäklar... Detta påminner om ett flertal trådar som jag har skummat igenom, för att bleka en gitarr. Närmare bestämt en Gibson les paul 1959 reissue. Den stod ute i över 100 timmar i solen och visst gav det resultat. Jag kan även ha provat ett solarium. Hur sjukt är inte det?
Någonting som är oerhört viktigt är just färgen och lacken då, de är lackerade i cellulosa och att bleka en gitarr som inte är lackad i cellulosalack är en helt annan femma om jag minns rätt. Jag läste ovan att det diskuterades om just färgen i banden och det borde ha väldigt stor inverkan. Lycka till i relicerandet.
edit: här har vi den, mitt uppe i ett solprojekt. 58 ri dock