Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Valborgsmässoafton? Då ska väl vintern vara bortjagad samt att man kan göra massa dumt med ett NATO vid bålet...Kanske dags att utlysa startdatum för 2016 års misslyckanden.
Själv kommer jag att delta med minst ett band.
Yayy! Säsongen har börjat, nu fasen ska jag också beställa en drös band!Dags att anmäla sig till årets säsong. Har precis hängt upp ett citronindränkt mörkblått NATO på balkongen. Vill minnas att sol + citron var ett vinnande koncept.
Behöver ett lite ljusare blått band som matchar den ljusblåa tavlan på nyförvärvet (Seiko 7002). Klockan ska kompletteras med ett blekt pepsiinsert.
Ni som har villa med tomt har det enkelt, bor man i lägenhet får man stoltsera helt öppet med sina galenskaper.
Så här i vårtider inför säsongsstarten måste man ju fråga @Singular som är officiell NATO-sponsor om någon form av KS-rabatt på remmar går att få för deltagande i bleknings- och nötningsleken?
Kanske kan en tändare vara bättre mot luddet? snabbt bränna med låga (inte grilla den) ....Skrapa/rugga ytan med en slö kniv och sedan rakblad för att få bort luddet som uppstår
Blir snyggt slitet, blekt och mjukare på köpet.
Innan:
Efter:
Oh no! Vilka taskmörtar! Hur kan man få för sig att begå ett så hemskt brott?!Dessvärre blev mitt Nato som jag nött i 1 år stulet! Det satt under bilen på en av länkarmarna, däckverkstaden eller service verkstaden?!
Grannen är Polis får skicka ett sms och anmäla
Åhnej! Ring verstäderna och förklara att du kan tänka dig att dra ett streck över det hela om bandet kommer tillbaks genast. Vi klocksnackare måste hålla ögonen öppna efter ett sjukt välslitet NATO.Dessvärre blev mitt Nato som jag nött i 1 år stulet! Det satt under bilen på en av länkarmarna, däckverkstaden eller service verkstaden?!
Grannen är Polis får skicka ett sms och anmäla
Testade en sväng med tändaren, svårt att inte ta för mycket på den slitna ytan. Det blir "bränt" och hårt väldigt snabbt. Låter nog "luddet" vara kvar så får det slitas bort iställetDet kan absolut funka, kan testa och lämna utlåtande
Bra resultat, helt klart ett genuint sådant ocksåVar ute en sväng på föräldrarnas landställe, och kom på att jag hängde upp ett nato ute i bushen där för 3 år sedan. Har inte kollat till det på två år så nu var det dags. Märkte också att det var väldigt svårt för de andra som var med att förstå syftet med detta... menmen, här är resultatet:
Maj 2014, efter ett år i vildmarken:
Nu:
Summerat:
Pvd-detaljerna har blivit blåaktiga i färgen, och algväxt lite överallt. Kanske något ljusare i färgen, hänger ju ändå i söderläge.
Då får det väl hänga kvar ett par år till
/David
Ett av de bästa resultaten so far, synd att tre år är en så lång tid...Var ute en sväng på föräldrarnas landställe, och kom på att jag hängde upp ett nato ute i bushen där för 3 år sedan. Har inte kollat till det på två år så nu var det dags. Märkte också att det var väldigt svårt för de andra som var med att förstå syftet med detta... menmen, här är resultatet:
Maj 2014, efter ett år i vildmarken:
Nu:
Summerat:
Pvd-detaljerna har blivit blåaktiga i färgen, och algväxt lite överallt. Kanske något ljusare i färgen, hänger ju ändå i söderläge.
Då får det väl hänga kvar ett par år till
/David
Bra resultat, helt klart ett genuint sådant också
Ja verkligen. Tur att jag halvt glömt bort det, annars hade man väl varit där och ryckt bort det igen.Ett av de bästa resultaten so far, synd att tre år är en så lång tid...
Har lagt till två band till det mörkblåa natot. Ett rött perlon, och som en hyllning till wundlanders härliga trådstart, det bevisligen besvärliga röda natot.Dags att anmäla sig till årets säsong. Har precis hängt upp ett citronindränkt mörkblått NATO på balkongen. Vill minnas att sol + citron var ett vinnande koncept.
Behöver ett lite ljusare blått band som matchar den ljusblåa tavlan på nyförvärvet (Seiko 7002). Klockan ska kompletteras med ett blekt pepsiinsert.
Ni som har villa med tomt har det enkelt, bor man i lägenhet får man stoltsera helt öppet med sina galenskaper.
Nice! Hänger dina band i söderläge? Tycker förresten att tråden är lite död, kom igen nu nöta nato-gänget, det är dags att vakna efter vintervilan och börja mosa lite bandHar lagt till två band till det mörkblåa natot. Ett rött perlon, och som en hyllning till wundlanders härliga trådstart, det bevisligen besvärliga röda natot.
Fortfarande är det citron och sol (och galenskap) som gäller.
Jajjemen, sol nästan hela dagen! Så förhoppningsvis kan det bli en en hygglig blekning på banden.Nice! Hänger dina band i söderläge?