Sputniq
Silver
Jag tror definitivt att det kan bli något
Kör hårt, det ser rejält giftigt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror definitivt att det kan bli något
Grymt resultat ju!Framgång! 10 dagar ute i klorin har gjort under. Precis den där fis-röda nyansen a'la 80-tal jag var ute efter!
Se bilden där bandet är vikt så syns skillnaden ordentligt.
Verkligen, hade inte vågat tro att de skulle bli så här bra.Grymt resultat ju!
Hur gjorde du? Lade det i ett bad av klorin utomhus?Framgång! 10 dagar ute i klorin har gjort under. Precis den där fis-röda nyansen a'la 80-tal jag var ute efter!
Hur gjorde du? Lade det i ett bad av klorin utomhus?
Bra resultat! Blir det ett nato/zulu härnäst?Framgång! 10 dagar ute i klorin har gjort under. Precis den där fis-röda nyansen a'la 80-tal jag var ute efter!
Härligt att rosa heter fisröd när män diskuterarFramgång! 10 dagar ute i klorin har gjort under. Precis den där fis-röda nyansen a'la 80-tal jag var ute efter!
Bra resultat! Blir det ett nato/zulu härnäst?
Tackar!
Härligt att rosa heter fisröd när män diskuterar
Riktigt tjusigt!Framgång! 10 dagar ute i klorin har gjort under. Precis den där fis-röda nyansen a'la 80-tal jag var ute efter!
Grymt resultat! Verkar som perlon inte är lika jävligt som nato/zulu.Framgång! 10 dagar ute i klorin har gjort under. Precis den där fis-röda nyansen a'la 80-tal jag var ute efter!
Nu ser vi fram emot brottningsmatchen med Nato.Grymt resultat! Verkar som perlon inte är lika jävligt som nato/zulu.
Nu ser vi fram emot brottningsmatchen med Nato.
Lär nog tyvärr inte blekas lika lätt...Nu ser vi fram emot brottningsmatchen med Nato.
Fan va surt om han lyckas.Lär nog tyvärr inte blekas lika lätt...
Efter ett drygt år utomhus blev det bra blekning på tricolor-natot
Naturlig nötning
Naturlig nötning
Precis. Här gäller: naturlig nötning = fusk.Snyggt men tråden handlar väl om att snabbt fuskåldra ett Nato.
Vi vill se baksidan som jämförelse!Efter ett drygt år utomhus blev det bra blekning på tricolor-natot
Det kommer.. den ser i princip NOS utVi vill se baksidan som jämförelse!
Riktigt bra! Receptet? (Bara ett år utomhus, eller?)Vad tycks?
Citrontoppad ett par gånger under året och bara hängt ute på en vägg på terassen med mycket sol på.Riktigt bra! Receptet? (Bara ett år utomhus, eller?)
Uppdatering.
Har först och främst hittat en ny lösning hur banden ska hänga på balkongväggen. Tejp var en synnerligen usel idé då värmen från solen gjorde att banden lossnade från tejpen var och varannan dag. Blev lite less på att fixa ny tejp allt för ofta.
Resultatet på det röda perlonbandet är som tidigare konstaterats lysande. Även det röda natot börjar uppvisa blekhetstecken. Det blåa verkar vara lite mer svårflörtat. (Det vita perlonbandet har inte hängt så länge att jag hade förväntat mig några resultat).
Förr:
Nu:
He he, förstår din tvekan. Men jag har gjort det lite mörkare (med hjälp av läderfärg), och det blev lite för mörkt. Så ja.Ska det vita blekna?