Nu har jag valt att plocka ut tavlan och visarna @MaBr . Det har hänt väldigt mycket sedan sist. Har fotat mot svart bakgrund för att framhäva kontrasten. Jag går på semester + föräldraledighet nu så kände inte att jag vågade ha kvar den längre. Jag tänker att jag nu skickar alla delar till dig så tar vi det där ifrån. Mvh E
Edit: Vi estimerade att dom 12 121h den legat i maskinen motsvarar 15-20 år i öknen med mörker nattetid inkluderat.

Edit: Vi estimerade att dom 12 121h den legat i maskinen motsvarar 15-20 år i öknen med mörker nattetid inkluderat.

Låter som en bra plan, den kommer ju snart att bli helt vit. Jag tror att det kommer att bli riktigt coolt! Helt sjukt att det motsvarar så många år i en öken, haha.
 Låter som en bra plan, den kommer ju snart att bli helt vit. Jag tror att det kommer att bli riktigt coolt! Helt sjukt att det motsvarar så många år i en öken, haha. 

Nu ska jag bara fixa ett passande band till den också.
 Nu ska jag bara fixa ett passande band till den också.

I vanliga fall slänges material efter utfört prov så det var ju kul att behålla grejerna för en gång skull
 I vanliga fall slänges material efter utfört prov så det var ju kul att behålla grejerna för en gång skull  Nöjet var helt på min sida
 Nöjet var helt på min sida 
 Tack åter igen, fantastiskt kul projekt!
 Tack åter igen, fantastiskt kul projekt!