• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nobiles.se

DeadPrez

Breitling
Alla måste ju börja någonstans?
Även dom som är nya i branschen.
MEN dom 2 inläggen om hur bra företaget är från personer som köpt av dom och ör nyreggade sabbade nog en hel del.
Pricken över i:et var att herr Walt. som anställd hittar hit och börja försvara företaget han inte ens äger.

Snackas hur mkt skit som helst om ex LW, hedensguld etc men ser du dom komma och försvara sig?
Bra försök och hoppas affärerna går bra men falska "gröningar" är aldrig någon bra ide.
 

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
Du vill att vi ska tipsa om momsfusk men kan inte presentera bevis. Du ska nog akta dig med att slänga anklagelser om du inte har grund för det. Du är nära gränsen för förtal (av de fysiska personerna)
 
Senast ändrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har rensat personuppgifter i tråden.
Tveksamheter får såklart lyftas men håll det inom reglerna.
Verkar som att postaren ångrade sig. :)
 
Senast ändrad:
faktiskt, var väldigt bra och trevligt bemötande fram tills visarna lossnade.

Den skulle varit nyservad/genomgående av dem innan leverans.

Var lite snabb med att skriva ett bra omdöme på deras hemsida, så ser ni detta borde ni inte läsa det☺️.

Tackar ks för många bra klockaffärer
 
kanske ni får er ett gott skratt, han mutade mig med 2 biobiljetter för ett bra omdöme på deras sida samt trustpilot..

Tänkte väl att det kunde vara trevligt om klockan fungerade bra, tills visarna lossnade, attans blev ingen bio med fruga denna månanden
 
detta var ju 1-1/2 år sedan, har tyvärr inte kvar det, vilket är synd. Valde att radera alla minnen från skit företaget.

Men eftersom jag gav dom ett possessivt omdöme på deras hemsida betyder det att dom är skyldiga mig 2 biobiljetter, kommer gå vidare med detta walter om jag inte får dom...
 
  • Like
Reactions: gab

gingi

Breitling
Hej Joakim,

Intressant inlägg! Jag har bara en lite följdfrågor… Glömde du bort att vi upprättade en ärendehantering? Vad synd att du ”tappat” bort dokumentation, men som tur är har vi kvar det – tur va?

I övrigt vill jag igen passa på att säga att situationen va jä**igt tråkig och därför gjorde vi det som stod i vår makt. Därför kommer jag inte bemöta dessa befängda lögner.

Vi kan väl låta ärendehanteringen tala för sig själv så får alla en opartisk bild utan känslor eller ”nyanserade sanningar” och befängda lögner…

PS. Du kan gärna få ärendehanteringen så du kan ta med den till polisen men min personliga rekommendation är att du vänder dig till ARN – Allmänna Reklamationsnämnden.

OBS!!!
LÄS SIDA TRE NOGA!

Om du trots det mår bättre av lite bio kan jag swicha dig 300 spänn, skicka ett pm så kan jag betala bio till dig och frugan. Tps: Bumblebee va faktist rätt bra... Önskar dig, Joakim och alla andra en god förtsättning .
 

Bilagor

  • D5450D76-982D-415C-8CBB-F2DBCA3608AB.jpeg
    D5450D76-982D-415C-8CBB-F2DBCA3608AB.jpeg
    169.4 KB · Visningar: 57
  • F7C0FC54-DCBC-4657-AF73-29ADF6C41D96.jpeg
    F7C0FC54-DCBC-4657-AF73-29ADF6C41D96.jpeg
    101.7 KB · Visningar: 57
  • 7E041345-9D27-40E8-A27E-5320423ADD3A.jpeg
    7E041345-9D27-40E8-A27E-5320423ADD3A.jpeg
    191 KB · Visningar: 57
Senast redigerad av en moderator:

limerose

Omega
Hej Joakim,

Intressant inlägg! Jag har bara en lite följdfrågor… Glömde du bort att vi upprättade en ärendehantering? Vad synd att du ”tappat” bort dokumentation, men som tur är har vi kvar det – tur va?

I övrigt vill jag igen passa på att säga att situationen va jä**igt tråkig och därför gjorde vi det som stod i vår makt. Därför kommer jag inte bemöta dessa befängda lögner.

Vi kan väl låta ärendehanteringen tala för sig själv så får alla en opartisk bild utan känslor eller ”nyanserade sanningar” och befängda lögner…

PS. Du kan gärna få ärendehanteringen så du kan ta med den till polisen men min personliga rekommendation är att du vänder dig till ARN – Allmänna Reklamationsnämnden.

OBS!!!
LÄS SIDA TRE NOGA!

Om du trots det mår bättre av lite bio kan jag swicha dig 300 spänn, skicka ett pm så kan jag betala bio till dig och frugan. Tps: Bumblebee va faktist rätt bra... Önskar dig, Joakim och alla andra en god förtsättning .
Kanske inte jättesnyggt att lägga ut hans fullständiga personnummer.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej Joakim,

Intressant inlägg! Jag har bara en lite följdfrågor… Glömde du bort att vi upprättade en ärendehantering? Vad synd att du ”tappat” bort dokumentation, men som tur är har vi kvar det – tur va?

I övrigt vill jag igen passa på att säga att situationen va jä**igt tråkig och därför gjorde vi det som stod i vår makt. Därför kommer jag inte bemöta dessa befängda lögner.

Vi kan väl låta ärendehanteringen tala för sig själv så får alla en opartisk bild utan känslor eller ”nyanserade sanningar” och befängda lögner…

PS. Du kan gärna få ärendehanteringen så du kan ta med den till polisen men min personliga rekommendation är att du vänder dig till ARN – Allmänna Reklamationsnämnden.

OBS!!!
LÄS SIDA TRE NOGA!

Om du trots det mår bättre av lite bio kan jag swicha dig 300 spänn, skicka ett pm så kan jag betala bio till dig och frugan. Tps: Bumblebee va faktist rätt bra... Önskar dig, Joakim och alla andra en god förtsättning .
Ge inte ut andras personuppgifter. Förutom att det strider mot forumreglerna så strider det även mot rikets lag.
 

gingi

Breitling
helt rätt, det är mitt fel att jag la ut det och det var INTE avsiktligt... uppdaterade med maskad info....Om det strider mot rikets lag eller om det är offentliga handlingar kan vi låta vara osagt, faktum kvarstår att jag inte borde lagt ut joakims personnummer, fullständigt namn etc... precis som jag glömde mitt eget... Däremot kan alla helt opartiskt läsa ärendehanteringen och se vad som är sanningen.
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
helt rätt, det är mitt fel att jag la ut det och det var INTE avsiktligt... uppdaterade med maskad info....Om det strider mot rikets lag eller om det är offentliga handlingar kan vi låta vara osagt, faktum kvarstår att jag inte borde lagt ut joakims personnummer. Däremot kan alla helt opartiskt läsa ärendehanteringen och se vad som är sanningen.
Ligger ju fortfarande kvar personuppgifter i första bilden din tomte.
 

gingi

Breitling
done and done, (Tack zippan) nu får joakim i alla fall gå på bio med frugan :)
 

Bilagor

  • 5.jpeg
    5.jpeg
    424.5 KB · Visningar: 56
  • B511F861-1D83-4B40-A050-C617864F4CA1.jpeg
    B511F861-1D83-4B40-A050-C617864F4CA1.jpeg
    45.9 KB · Visningar: 42
Topp