• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nomostråden

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Jag körde mest med mn eller Nato (blått Nato lirade sjukt bra med campus 38). Sen körde jag en del med nomos egna shell cordovan som funkade jättebra, men då var glappet ganska tydligt :)
Tror jag kommer ha den främst på MN. Hittade på CNS ett soö jag tror kan bli schysst. Kommee sock behöva sy om den då CNS MN är felkonstruerade.
MarineNationaleStrapNavyandOrangewatchbandcheapestnatostrap_900x.jpg
 

Rulle

Audemars
Tack för tipset. Fick bli en beställning för min del också :) Lyckades till slut få tag i en med closed case back. Sidan strulade igår och fick "sessionen har gått ut" hela tiden. Vad blev det för din del? Fick du infon om när leverans kommer att ske?
hört av en på.ace att där visst ska ingår minst 1 nato

sen läste jag på en av ägarnas insta att där ska ingå två natos

klockorna finns hos ace men dom väntar in nato-strapsen före dom kan skickas
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
hört av en på.ace att där visst ska ingår minst 1 nato

sen läste jag på en av ägarnas insta att där ska ingå två natos

klockorna finns hos ace men dom väntar in nato-strapsen före dom kan skickas
Stämmer. Informationen jag fick när jag frågade om leverans var förmodligen slutet på denna veckan då de väntade på natos. Skulle ingå 2st :)
 

Rulle

Audemars
Håller med. Tittar man dock på de tidigare släppen så var det inte mycket att hänga i granen. Ser ut att vara 100kr naton. Men hoppas ha fel. Tycker de kunde slängt in ett mockaband eller något istället. Det svarta passar inte alls (i mina ögon).
försökte prata till mig ett folding clasp men de gick inte så bra


massa prat om att marginalerna inte var så bra på denna LE'n
 

Rulle

Audemars
Synd, vet att minimatikal skickade med ett förra månaden när man gjorde en beställning. Nu är min skickad iaf. Beräknad att komma på måndag 😍
minimatikal är ju ace! haha

vet att dom skickar med till dom vanliga modellerna men tydligen ska LE'n vara dyrare att köpa in...

säger dom iallafall....

men men
har du fått mail ifrån ups att din är påväg?
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
minimatikal är ju ace! haha

vet att dom skickar med till dom vanliga modellerna men tydligen ska LE'n vara dyrare att köpa in...

säger dom iallafall....

men men
har du fått mail ifrån ups att din är påväg?
Exakt, jag vet. Dock fanns inte det erbjudandet nu (jag testade att köpa där). Även de säljer ltd ed versionen fast ngt dyrare. Tror att deras pris är inkl svensk moms medans på Ace var holländsk.

Japp, fick att den är på väg med beräknad leverans på måndag :D Har även du fått mail att din är på väg?
 

Rulle

Audemars
Exakt, jag vet. Dock fanns inte det erbjudandet nu (jag testade att köpa där). Även de säljer ltd ed versionen fast ngt dyrare. Tror att deras pris är inkl svensk moms medans på Ace var holländsk.

Japp, fick att den är på väg med beräknad leverans på måndag :D Har även du fått mail att din är på väg?
jo nu när jag kollar så fanns där ett mail ifrån ups!

måndag här med
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
cool!

nöjd?

hur var natobanden?
Fick inte med några band. Bra att du påminde mig 🤔 :hilarious:

Edit: Måste säga att de har blixtsnabb service via whatsapp. Fick svar inom 1 min att banden var fast i tullen och att de kommer att skickas ut senare. Detta kunde dem dock skrivit på en lapp och bifogat med klockan.

Klockan i övrigt är riktig trevlig. De orangea detaljerna är mycket mer diskreta iom att det är så pass liten klocka/urtavla. Jag gillar den :)
 
Senast ändrad:

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Topp