Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ber om ursäkt för den otroligt ur usla texten jag diktade ihop, fattar knappt själv vad jag skrivit, ändå kontroll läste jag texten säkert 3 gånger, får skylla på iver
Riktigt präktigt ur där...Hej, tänkte presentera mig lite kort!
Heter Olle, 24 år och bor i Östersund. Tog steget och köpte min första riktiga pjäs i höstas, det blev en Speedy med Safirbaksida. Jag har varit intresserad av klockor sedan några år, ögonblicket från och med insikten: "va fan, hur funkar den utan ett batteri då?" haha
Hej på er! Jag är Anders från Västerås. Köpte nyligen min första Rolex via detta forum, en DJ II 116334. Har innan dess levt med en Certina DS dykare som jag köpte 1993. Nu är man väl insnärjd i klockträsket.
Drive är fetast! Välkommen in i värmen.Har hängt här ett tag nu utan att presentera mig själv, så nu får det bli dags!
28 år, bor i Bromma och jobbar som PR-konsult. Pinsamt nog så började jag intressera mig för klockor i samband med överexponeringen av den Patek Philippe som Ryan Gosling bär i Drive. Sedan dess har det dock övergått i ett mer äkta nörderi. Äger en Omega Seamaster Automatic från 60-talet och har nyligen köpt en IWC Ingenieur Automatic av en medlem här på forumet. Drömklockan är en A.Lange & Söhne Lange 1 Moonphase!
Har hängt här ett tag nu utan att presentera mig själv, så nu får det bli dags!
28 år, bor i Bromma och jobbar som PR-konsult. Pinsamt nog så började jag intressera mig för klockor i samband med överexponeringen av den Patek Philippe som Ryan Gosling bär i Drive. Sedan dess har det dock övergått i ett mer äkta nörderi. Äger en Omega Seamaster Automatic från 60-talet och har nyligen köpt en IWC Ingenieur Automatic av en medlem här på forumet. Drömklockan är en A.Lange & Söhne Lange 1 Moonphase!
Har hängt här ett tag nu utan att presentera mig själv, så nu får det bli dags!
Har för mig att Goslings Patek blev konstaterad som fake