Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ungefär sådär min låda sett ut om jag hade haft mer stålarHejsan
Vill säga hej och presentera mig.
Mitt intresse för klockor är en del av min vardag .
Har inte varit aktiv men en flitig läsare av ttt och klock,
Tänkte på att vara lite mer aktiv genom detta.
I nu läget så ser mina klockor ut så här.
Ha en bra dag.
TackarUngefär sådär min låda sett ut om jag hade haft mer stålar
Välkommen!
Hejsan
Vill säga hej och presentera mig.
Mitt intresse för klockor är en del av min vardag .
Har inte varit aktiv men en flitig läsare av ttt och klock,
Tänkte på att vara lite mer aktiv genom detta.
I nu läget så ser mina klockor ut så här.
Ha en bra dag.
Jag kan ju lika gärna svara istället... Det ser ut som en Archimede pilot-modell, även om kronan är annorlunda. http://www.archimede-watches.com/Först och främst; Välkommen!
Vilken skön samling du har, vad är det för klocka längst ner till vänster?
Välkommen. Här är en hjälpsam tråd som kanske får dig att tänka till:Tjena,
Jag är ny på forumet och känner mig något vilsen bland klockor så jag tänkte att detta är ett bra forum att få lite mer kött på benen.
Äger idag en Seiko 7t94 chronograf som jag haft I 8 år men är nu ute efter lite nytt med en ganska begränsad plånbok
Har varit inne på uret.se en del och hittade en Maurice Lacroix (Les Classiques Silverfärgad/Läder Ø40 mm
LC1148-SS001-132) ...
http://www.uret.se/maurice-lacroix-les-classiques-silverfargad-lader-o40-mm-p-34786.html
Letar efter en klocka i denna prisklass (ca 10 k) och stil. Har ni tips på något bättre i samma prisklass eller är det bara att slå till
Extremt tacksam för all input och tips man får!!
Det är en stowa.Först och främst; Välkommen!
Vilken skön samling du har, vad är det för klocka längst ner till vänster?
Detta är tråden för dig som är ny på klockforumet och vill presentera dig själv och dina klockor.