David
Bödeln
Crowolf skrev:flashback-idiot-kommentar
:lol:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Crowolf skrev:flashback-idiot-kommentar
David skrev:Crowolf skrev:flashback-idiot-kommentar
:lol:
Möllan. Första omgången 2003-2010. Försökte oss på en flytt men kom tillbaka 2011 igen...Crowolf skrev:Inflyttad skåning......var?
Camo00 skrev:Möllan. Första omgången 2003-2010. Försökte oss på en flytt men kom tillbaka 2011 igen...Crowolf skrev:Inflyttad skåning......var?![]()
Viggen skrev:Välkommen Crowolf!
Oroa dig inte för att vara quartz-ägare, det finns fler av oss än du kan tro. Vår passion för armbandsur är lika starkt även om vi inte har lika djupa fickor, och det är just passionen som är det viktigaste från min position iaf.![]()
Viggen skrev:Välkommen Crowolf!
Oroa dig inte för att vara quartz-ägare, det finns fler av oss än du kan tro. Vår passion för armbandsur är lika starkt även om vi inte har lika djupa fickor, och det är just passionen som är det viktigaste från min position iaf.![]()
Tack, den togs i Monaco ett par år innan jag ägde klockan, i bakgrunden är världens största singelmastade segelbåt om jag inte missminner mig. Fett!Charles_ skrev:Den andra bilden är helt fantastisk, precis som klockan.
Välkommen Felix!![]()
FelixW skrev:Ciao!
Fick länken till er från en god vän, Tim H som jag tror är medlem här.
Jag heter Felix om ni inte redan gissat det på användarnamnet, och jag har blivit en stor klocknörd de senaste 5 åren.
Det var dock först förra året som jag köpte min första riktiga klocka, en AP Dual Time med vit urtavla.
Älskade den men har sedan dess sålt den och köpt en Offshore Alinghi Polaris av en vän som jag haft sedan i våras.
Nästa kocka blir nog en klassisk Jumbo 15202 med vit urtavla i stål eller möjligtvis en 15300 i roséguld. Märks det att jag älskar Royal Oaken?
Ville bara säga hej, ska bli kul att hänga här med likasinnade!
+1Fabian skrev:Hej och hejdå.
ska du visa sådana fina klockor i din första post blir man väl tvungen att gömma sina sosse-rolex i byrålådan. Fantastiska klockor och gillar framförallt den första kronografen! Välkommen!