Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej!
Tänkte att det var dags för mig att presentera mig!
Lite om mig själv, jag är en grabb på 21år. Jag bor i storstaden Sthlm (capital of scandinavia) har ett stort klockintresse då jag även jobbar med klockor i en butik här i Sthlm. Så jag hoppas kunna hjälpa folk här på forumet med min kunskap och även kunna hjälpa med svar på frågor som man vill ställa till en urmakare, då jag jobbar med en urmakare dagligen och kan fråga urmakaren direkt
Har inte så många klockor i dags läget men många kommer komma inom kort
Vill även meddela att jag har dyslexi, så jag vill redan nu be om ursäkte ifall det blir lite skrivfel här och där. Peace out!
Välkommen!Hej!
Tänkte att det var dags för mig att presentera mig!
Lite om mig själv, jag är en grabb på 21år. Jag bor i storstaden Sthlm (capital of scandinavia) har ett stort klockintresse då jag även jobbar med klockor i en butik här i Sthlm. Så jag hoppas kunna hjälpa folk här på forumet med min kunskap och även kunna hjälpa med svar på frågor som man vill ställa till en urmakare, då jag jobbar med en urmakare dagligen och kan fråga urmakaren direkt
Har inte så många klockor i dags läget men många kommer komma inom kort
Vill även meddela att jag har dyslexi, så jag vill redan nu be om ursäkte ifall det blir lite skrivfel här och där. Peace out!
Hehe ne inte just nu tyvärrNice jobb, behöver de personal? Skämt åsido
Välkommen
Verkligen trevligt med ännu en kvinna på forumet, välkommenHej!
Juana heter jag och är ny medlem här. Jag är ny vad gäller forum, har aldrig tidigare varit medlem i någon så det tar nog lite tid att bli hemma i alla du funktioner. Utöver det så är jag även ny vad gäller klockor. Köpte min första i våras i samband med nyöppningen av Rolex shop-in-shop på Krons Ur. Ville köpa något fint till mig själv eftersom ingen annan verkade vilja göra det. Jag kan inget om klockor och ska försöka orientera mig i ämnet med hjälp av er, om ni har tålamod med en nybörjare som jag. Trivs bra med den jag har nu men hoppas på att finna andra fina pre-owned klockor i framtiden. Hoppas att vi hörs i trådarna!
Varmt välkommen!Hej, det är väl dags för en kort presentation. Är nyreggad här men har snokat runt här ett tag och insåg att tvåvägskommunikation är roligare än att lura i vassen. 32 år kommer från Sthlm och tenderar att nörda ner mig i saker.
Har också märkt ett ökat behov av att dryfta frågor som om det inte är dags att uppgradera min skx007 mot en Fortis, hur bra Seiko brightz står sig mot en GS och andra ytterst viktiga frågeställningar...
Hej,
Andreas heter jag och är ny här på forumet då jag precis har startat mitt egna klockföretag Abbott & Mosley - Uniquely Crafted Marble Watches
"Abbott & Mosley are the makers of uniquely crafted timepieces that combine a classic design with modern fashion. Pure Italian Marble is sliced with precision and is then carefully fitted into place to create the dial of these watches. Each Piece is Uniquely Crafted"
Specs om klockan:
Hemsida: http://abbottandmosley.com/
- Urverket är ett Schweiziskt Ronda 762E Quartz
- Storleken är 40mm i diameter och 7,5 mm tunn
- Anti-reflexivt safirglas
- Boett tillverkad av Steinless steel 316L
- Italienskt läderarmband
- Urtavlan är tillverkad av italiensk carraramarmor/ italiensk Nero marquinamarmor
Instagram: https://instagram.com/abbottandmosley/
Facebook: https://www.facebook.com/abbottandmosley
Ööh, inte menar du mig eller ??Tack Andreas..