GGWSTAR skrev:Ny på forumet!
Tänkte visa upp en av mina klockor från Omega med allt i original.
Kaliber 601
1969-1970
Kanonskick
Omega mesh armband.
Riktigt fin, välkommen att visa upp fler Omegor framöver på detta väldigt trevliga forum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GGWSTAR skrev:Ny på forumet!
Kaliber 601
1969-1970
Kanonskick
Omega mesh armband.
Camo00 skrev:@Asplund:
Känn Dig extra välkommen av mig, då Din intro i princip går igenom hela min Wishlist!!
Har Oris och framförallt Omega som favoriter och tänker på sikt beta av nästan alla modeller Du har haft...![]()
Nice, är riktigt avundsjuk på meshet och tidsperioden 69-70 går inte av för hackor...GGWSTAR skrev:Ny på forumet!
Kaliber 601
1969-1970
Kanonskick
Omega mesh armband.
Det säger Du bara för att komma upp i 30 inlägg till lotteriet... :cry:
freddan skrev:Bilder skall det bli såklart. Skall bara sätta mig in i photobuckets tråkiga värld
Fungerar bra att ladda upp direkt på forumet. Vi är generösa med bandbredd och utrymme här, bara att köra på!freddan skrev:Bilder skall det bli såklart. Skall bara sätta mig in i photobuckets tråkiga värld
Daruvar skrev:Hej alla klockälskare.
Jag är ganska ny här på forumet, jag har varit inne och spanat lite tidigare och tycker att det verkar vara en bra plats för mig som tycker om klockor och allt som har med dessa att göra. Tyvärr är jag ingen klocksamlare (än), men jag är väldigt intresserad och på klocksnack verkar det som att man får lära sig massa nytt varje dag!
Jag har redan lags upp en liten fråga tidigare som jag fick super bra svar på inom 1 timma!
Idag äger jag endast två klockor, en Seiko Premier Kinetic Perpetual och en Suunto Core, hoppas på nytillskott väldigt snart !
...och jag skulle vilja testa läderbandet till min Black Bay, men den går också på en rejäl slant. SÅ mycket vill jag inte testa den.Mattan skrev:Tackar, känns faktiskt som en keeper(ta i trä).Har provat ett antal klockor senaste tiden men denna har känts helt rätt från början.
Skulle dock vilja ha länk till den också men den går enl ÅF på 6800 och det känns lite saftigt.
/Mattan
freddan skrev:Godkväll alla klockfantaster.
Har upptäckt det här forumet i dag och tänkte att här få man ju knacka på så att säga.
Har samlat i rätt många år och det är väl inget jättesamling men några har det blivit. Så småningom skall jag även hitta till annons sidan då jag planerar att rensa lite i gömmorna och ideén att lägga på blocket känns rätt avlägsen.
// Freddan
scarab skrev:freddan skrev:Godkväll alla klockfantaster.
Har upptäckt det här forumet i dag och tänkte att här få man ju knacka på så att säga.
Har samlat i rätt många år och det är väl inget jättesamling men några har det blivit. Så småningom skall jag även hitta till annons sidan då jag planerar att rensa lite i gömmorna och ideén att lägga på blocket känns rätt avlägsen.
// Freddan
Välkommen till Klocksnack Freddan, vad är det för klockor du samlar?![]()