Så efter en halv dag med 19 inlägg så blev annonsen på Datejusten inlägg 21Ja det har du rätt i, tack
Ibland önskar jag att nya medlemmar faktiskt kunde bidra aktivt till forumet, inte bara använda det som en försäljningsplats.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så efter en halv dag med 19 inlägg så blev annonsen på Datejusten inlägg 21Ja det har du rätt i, tack
Hejsan!
Lars-Åke heter jag och hittade detta forum när jag sökte lite information om klockor som jag ärvt. Det var väl det ända vettiga jag fick fram, google är inte min vän mer reklam än vettig information. Jag samlar inte klockor råkar bara ha några stycken. Det första är ett oansenligt fickur när man tittar på utsidan men öppnar man baksidan så ser den väldigt arbetad ut helt plötsligt.![]()
![]()
Är det måhända någon här som kan ge mig lite mer information om denna klocka? bilderna blev lite halvtaskiga men jag hoppas att det räcker så länge.
Som sagt jag är inte riktigt vän med sökmotorerna längre.
Med vänlig hälsning Lars-Åke
No offence, men om det är Bitcointråden som lockar är nog det här fel forum.Hej alla! Helt ny här, håller fortfarande att lära mig. Gick med för att jag såg en väldig intressant tråd om Bitcoin. Hur gör jag för att kunna skriva i en tråd, står att inte har behörighet.
HejNo offence, men om det är Bitcointråden som lockar är nog det här fel forum.
Två klockor att vara genuint glad för! Är det Omegan som gick på Kaplans nu senast?Jonny heter jag och varit klockintresserad så länge jag minns. Men när jag var yngre så var de mest bara för att klockorna var snygg jag gillade dom. Nu är man lite mer inne i detta träsk. Urverk, kvalite, känsla, historia och även att den ska vara snygg tänker man på nu![]()
men jag gillar sidan starkt och finns väldigt mycke kul läsning. Tack ks
Här kommer 2 klockor jag är väldigt glad över.
Två klockor att vara genuint glad för! Är det Omegan som gick på Kaplans nu senast?
Ah, kollade inte så noga. Grym modell i alla fall!Jo jag är riktigt nöjdnä omegan köpte jag av @bjorkqvist.h den har engelsk tavla ist för tysk som den på kaplans. Samt att min är i nyskick med box och cert.
Jo den fastnade jag för direkt jag såg den. Väldigt 70tal över den. Inte så många som gillar det men mig gör de ingetAh, kollade inte så noga. Grym modell i alla fall!
Då är de dags att börja använda den mer dåHej
David heter jag och bor i Piteå och är ny här på forumet.
Äger en Sub-C som jag köpte ny 2012 som tyvärr används för lite!![]()