Tjena!
Kanske dags jag presenterar mig lite har köpt och sålt en del, allt jag köpt och sålt har ju egentligen varit tack vare detta forum. Alla modeller man sett i trådar och saker man läst om dem olika uren. Ville egentligen alltid ha en Ap, men förstod ganska snart att det var en ganska dålig investering. Enligt dem flesta i detta forum. Dyr och service var rena rånet. Så drog igång karriären för ca 2 år sen med detta uret.
Faktiskt den hittills bästa klockan jag haft och ägt längst, blev ju faktiskt lite mer än ett helt år.
Sen så började jag titta runt efter andra klockor och tyckte ju Gmt var extremt nödvändigt, med olika tidszoner. Fast jag egentligen aldrig har användning för det.
Handlade en ny sån, förstod hur onödig den var och gillade aldrig att det var pcl (polerade mittlänkar) räckte att man tittade på den så blev det repor. Den gick fort bort.
Tänkte självklart att det är en borstad länk som är hela grejen. Gärna som sticker ut lite. Såg hulken här på forumet, fulaste klockan jag sett. Första gången. Vid 20 gången var man väldigt förtjust i klockan
Fullkomligt överlycklig över klockan i nästan ett halvår.
Sa till tjejen att blir det någon ny klocka på ett år så får du en utomlands resa. Kanske ska nämnas att vi köpte hus för några månader sen och fick barn för ett halvår sen. Hon tyckte kanske jag kunde lägga pengar på andra mer viktiga saker. Vad nu hon menade med det.
Så tänkte att vi kanske kunde kunde ta en resa med familjen så bokade en resa. Hon var överlycklig, tills hon såg varför.
Blir förhoppningsvis lite mer aktiv i framtiden och frågar lite mer. Ni ska veta att det tar en stund och kolla igenom alla forumtrådar för att läsa på om alla klockor