Hej KS!! Har hängt på sidan flertalet gånger om dagen. Köpt någon enstaka klocka. Så det är inte mer än logiskt att jag presenterar mig, ffa när man går med funderingar som "kommer någon någonsin kunna köpa en stålsport Rolex till listpris? Är fithy fathoms egentligen en coolare dykklocka än submariner? Kan man med gott samvete äga en stål och en guldstål variant av samma klocka medan barnen svälter i Afrika? Vilken klocka skulle Allras VD köpt om han blivit frias i hovrätten?"
Som ni förstår så tänker jag ganska mycket på klockor i olika sammanhang. I samlingen finns; Rolex 116610LN, Breitling superocean steelfish, gevril tribeca quartz, en meccaniche veneziane Redentore, ett gammalt Elgin fickur, en gshock.
Medan jag sparar till en Daytona så tänkte jag använda lite rummelpengar till någon rolig affordable!
Mvh
Carl
Som ni förstår så tänker jag ganska mycket på klockor i olika sammanhang. I samlingen finns; Rolex 116610LN, Breitling superocean steelfish, gevril tribeca quartz, en meccaniche veneziane Redentore, ett gammalt Elgin fickur, en gshock.
Medan jag sparar till en Daytona så tänkte jag använda lite rummelpengar till någon rolig affordable!
Mvh
Carl