Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Femtio mil söderut till Umeå. .. Tycker Umeå är långt.norrut redan.
VÄLKOMMEN
Nej... Hurså?Johejdu. Norrlänning?
Inte den mest ordrika presentationen men det är ju OK.Nej.. .. Hurså?
Helt löjlig presentation. Försökte ju inte ens!Inte den mest ordrika presentationen men det är ju OK.
Ja ja, alla har inte samma behov av att skriva av sig. "Hej" är ju vänligt och bra - om än lite kortHelt löjlig presentation. Försökte ju inte ens!
Hej,
Ny här men ändå inte, har både följt endel diskussioner här samt spanat efter nya objekt. Huserar i Kalmar och närmar mig 30 med stormsteg.
Blev introducerad i klockträsket när en citizen promaster erhölls som studentpresent. Den finns kvar plus en Omega seamaster samt en
![]()
Glad påsk!
Inleder med att säga att klockor är ett nyfunnet intresse men att jag som med allting som jag gör går all-in direkt, knarkar klockor minst några timmar varje dag. Jag är 31 år och bor i Stockholm, så jag ser fram emot sköna GTG:s i framtiden. Har för tillfället bara 1 klocka (Tudor Heritage Chrono) men har span på ett helt gäng, både nytt och beggat. Inte sett tjusningen med vintage än men antar att det kommer med tiden. Ser fram emot att göra fler affärer med folk här på KS (gjort en hittills!).
Over and out.
Gillar den där Tag:en. Vad heter den måntro?