Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej och välkommen!
Säg tilö om du behöver en lektion i "danska"...![]()
Hej mina herrar.
Jacob heter jag. Trött småbarnsfarsa. 26 år. Känner mig som 40, ser ut som 25.
Bor i bromma. Gillar klockor.
Gillar mest breitling.
Detta är tråden för dig som är ny på klockforum och vill presentera dig själv och dina klockor.
Välkommen! Riktigt snygg grön MilleMorsning!
Jag heter Jonathan, bor i Stockholm och jobbar som redaktör på modemagasinet King. Mina intressen timmar väl rätt väl med det som ryms i den tidningen: kläder och klockor
Gick med för att jag har en Audemars Piguet Royal Oak från 2008 att sälja, men jag lär garanterat bli kvar även om jag får den såld. Verkar ju trevligt detta. Äger även en Rolex Milgauss från 2012 – och den håller jag hårt i. Trots ambitionen att köpa en lya.
Allt gott!
Bild på AP:n
![]()
Bild på Rollen:
![]()
Morsning!
Jag heter Jonathan, bor i Stockholm och jobbar som redaktör på modemagasinet King. Mina intressen timmar väl rätt väl med det som ryms i den tidningen: kläder och klockor
Gick med för att jag har en Audemars Piguet Royal Oak från 2008 att sälja, men jag lär garanterat bli kvar även om jag får den såld. Verkar ju trevligt detta. Äger även en Rolex Milgauss från 2012 – och den håller jag hårt i. Trots ambitionen att köpa en lya.
Allt gott!
Bild på AP:n
Detta är tråden för dig som är ny på klockforum och vill presentera dig själv och dina klockor.