Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjena tänker också köpa mig en 007 a, kan du rekommendera någon köpsite ?Hej allihop.
Efter att ha läst här på forumet dagligen ett bra tag så tänkte jag att det är dags för ett inlägg här. Har tidigare endast haft quartz och oftast utan vidare eftertanke men forumet väckte ett intresse och jag köpte för ett par veckor sen en skx007 som jag är helnöjd med. Har redan flera klockor på önskelistan, så vi får se vad som händer framöver![]()
Tjena tänker också köpa mig en 007 a, kan du rekommendera någon köpsite ?
Tackar för det .Jag köpte min på watchhubs.com. Bra pris, fick den efter en vecka och slapp undan tullen så den sidan jag kan jag rekommendera![]()
Hej,Detta är tråden för dig som är ny på klockforum och vill presentera dig själv och dina klockor.
Tjingeling
Jag är en kille på 29 somrar och har en fetisch för vintage saker och nu är det dags att expandera till klockor![]()
Hej,
Är här för att få lite koll på mitt eget intresse, ska jag verkligen ge mig på en Omega enligt nedan för att ha som en vardagsklocka? Vill ha en känsla av kvalitet, tidlöshet och lite lyx. Som ni skriver kommer intresset att ändras över tid men ska man därför låta bli?
KöpHej,
Är här för att få lite koll på mitt eget intresse, ska jag verkligen ge mig på en Omega enligt nedan för att ha som en vardagsklocka? Vill ha en känsla av kvalitet, tidlöshet och lite lyx. Som ni skriver kommer intresset att ändras över tid men ska man därför låta bli?
![]()
Tror det är 20-inläggsgräns.Någon som kan svara på varför jag inte har "rättigheter" att posta i till exempel "köp och sälj"-forumet?