Nä, frågade aldrig. Spekulerar bara. De kunde varken säga hur många de skulle få in eller när.Har du frågat om dem delar lista? Vore grymt om det började dyka upp lite 116500 lagom till sommaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, frågade aldrig. Spekulerar bara. De kunde varken säga hur många de skulle få in eller när.Har du frågat om dem delar lista? Vore grymt om det började dyka upp lite 116500 lagom till sommaren.
Nä, frågade aldrig. Spekulerar bara. De kunde varken säga hur många de skulle få in eller när.
Hm, för någon månad sen, tror jag.När frågade du?
Jag undrar vilken AD i Stockholm som får in först. Spontant tror jag Krons blir sist men det är bara min magkänsla.
Köp den för 21 500 $ så slipper du väntaDet är synd att säga att man inte längtar ihjäl sig![]()
Köp den för 21 500 $ så slipper du vänta![]()
Den är så grym, ska bli kul att testa om chansen nu gesFör er som missat, fler bilder från trf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blir nog svårt att testa hos AD. De lär aldrig hamna i skyltfönstret. Men förhoppningsvis kanske några medlemmar får sin inom kortDen är så grym, ska bli kul att testa om chansen nu ges
För er som missat, fler bilder från trf
![]()
Nej bara bilden som luras!Är stålboetten större än den i guld?
@par du räknar väl med att få en relativt snart?Nu börjar 116500LN så sakta levereras ut. En till i USA här: http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=474638
och en i UK här (den första i Europa?) Dock inga bilder på den eftersom den inte är hämtad ännu.
http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=474743
När ser vi den första i Sverige och vem blir först på KS?![]()
Räknar är fel ord, mer hoppas som fan
Har räknat bort alla mina chanser att få den innan sommaren, satsar istället på att kunna plaska med den nästa sommar!Räknar är fel ord, mer hoppas som fan![]()
Helevete! Detta är första klockan jag väntar på i ett sammanhang likt detta. Sjukt segt!![]()
Känns som du redan väntat för länge![]()
Haha, kan tänka mig det....Vänta är inte riktigt min grej. Grr!![]()
Du ligger väl ganska bra till iallafall?Vänta är inte riktigt min grej. Grr!![]()
Du ligger väl ganska bra till iallafall?Hoppas den kommer snart!