Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De har redan gjort det, några på trf i usa samt england som fått redan.Nån som hört nåt mer om när de börjar lämna fabriken? Måste ha en vittavlad, så är det bara..
Där ser man. Antar att ingen har nån aning om när de når Sverige?De har redan gjort det, några på trf i usa samt england som fått redan.
Tyvärr inte, troligtvis kommer de första exen inom en månad, men tror det tar långt tid att få en om man inte är en riktigt bra kund.Där ser man. Antar att ingen har nån aning om när de når Sverige?
Hemskt!Tyvärr inte, troligtvis kommer de första exen inom en månad, men tror det tar långt tid att få en om man inte är en riktigt bra kund.
Ställer man sig i kö idag har jag svårt att tro att man ens får den till nästa sommar...Nån som hört nåt mer om när de börjar lämna fabriken? Måste ha en vittavlad, så är det bara..
AD jag varit i kontakt med säger att Rolex sagt i sommar, dom trodde själva i augusti. Tilldelningen dock förmodligen väldigt liten.Där ser man. Antar att ingen har nån aning om när de når Sverige?
I see, är väl dags att sluta drömma om en ny och betala överpris för en begagnad istället.AD jag varit i kontakt med säger att Rolex sagt i sommar, dom trodde själva i augusti. Tilldelningen dock förmodligen väldigt liten.
Kan vara värt att vänta några månader för att se hur mycket som produceras, kanske ökar de på produktionen för denna och då kan begpriser gå ner fort!I see, är väl dags att sluta drömma om en ny och betala överpris för en begagnad istället.
Tack för tipset, men is i magen har aldrig varit min starka sida..Kan vara värt att vänta några månader för att se hur mycket som produceras, kanske ökar de på produktionen för denna och då kan begpriser gå ner fort!
AD jag varit i kontakt med säger att Rolex sagt i sommar, dom trodde själva i augusti. Tilldelningen dock förmodligen väldigt liten.
Låter tyvärr som ett troligt scenario.Ska vi gissa att våra svenska ADs (som väl får ses som små spelar på totalen?) får vänta längre på första leveransen och att det blir väldigt få ex per år? Trist i så fall...
Celebritystyle.co.hkEtt annat, lite udda alternativ:
https://www.chrono24.se/rolex/new-m...116500ln-cerachrom-black-bezel--id4405369.htm
Som jag sagt flera gånger tidigare.. Boetten är fortfarande polerad - hur hade det sett ut tillsammans med en helborstad länk?Skulle de skippat PCL så skulle allt varit perfekt. Nåja sånt går att fixa för den kreative.
Hehe, inte jag heller.Celebritystyle.co.hklåter inte som ett ställe jag vill hosta över 100 lakan till
![]()
Man gnäller ju på PCL just för att man ogillar det. Jag ogillar PCL starkt, liksom många andra. Då gnälls det.Som jag sagt flera gånger tidigare.. Boetten är fortfarande polerad - hur hade det sett ut tillsammans med en helborstad länk?
Lätt att gnälla på PCL (det är ju inte ovanligt), men största problemet är att ALLT på en modern Daytona är blankt förutom ytterlänkarna.
Som jag sagt flera gånger tidigare.. Boetten är fortfarande polerad - hur hade det sett ut tillsammans med en helborstad länk?
Lätt att gnälla på PCL (det är ju inte ovanligt), men största problemet är att ALLT på en modern Daytona är blankt förutom ytterlänkarna.
Enligt Hodinkees instagram har de fått sin första daytona och ska släppa någon typ av recension under dagen idag. Väntar med spänning..
Den är så jävla bra! Är galet taggadTydligen imorgon.....
![]()
Ett bra tag, garanti.Undra hur länge hypen kommer hålla i sig?
Undra hur länge hypen kommer hålla i sig?
Tydligen imorgon.....
![]()